-
12 saat sürecek yazıyo e iyi hoşta orda bilmem kaçtane grup falan var bu insanlar ne kadar çalacaktan inecek sahneden?
-
Sevgili Dostlar;
Görüyorum ki herkes zamanın az olabileceği endişesinde.Ancak yanlış bir endişe bu.
Kapı 12:30 açılacak.13:00-15:15 arası amatör gruplar sahne alacak.
Saat 16:00-02:30 arası profesyonel grup ve sanatçılar sahne alacak.Kurtalan Ekspres,Feridun Düzağaç,Haluk Levent 1'er saat,AYlin Aslım,Ogun Sanlısoy,Murat Yılmazyıldırım,Rashit 45 dk sahnede olucak örneğin.
Şimdiden tüm Rock müzik severlere iyi eğlenceler diliyorum.
-
Adam öyle bi yazmış ki kendi söylediğine bile iinanmamış;
Sound check vs ne zaman yapılacak, ben izleyici olarak oraya gelip kanser olmak istemem
Çok güldürdünüz beni sevgili "barış manço derneği" yöneticileri...
Allah ta sizleri güldürsün
bu arada sizin Hayatt Ragency oteli vs Yarışma olayınız da iyi patlamıştı geçtiğimiz senelerde...
-
çüşş yaa b8u kadar şeyi bir güne asla sığdıramazlar...büyük ihtimalle festival günü çıkacak olan alt grupların hiçbiri çıkamayacak..bu böyle..adamlar soundcheck alacaklardaaa başlayacaklarda..bu kadar kolay mı be soundcheck almak..hızlı hızlı olsun bitsin...ne gerek vardı bu kadar çok grubun çıkmasına adam gibi iki üç tane çıksın millet de eğlencenin tadına varsın...bokunu çıkartıyorlar festival olayının..
-
Sevgili Dostlar;
Görüyorum ki herkes zamanın az olabileceği endişesinde.Ancak yanlış bir endişe bu.
Kapı 12:30 açılacak.13:00-15:15 arası amatör gruplar sahne alacak.
Saat 16:00-02:30 arası profesyonel grup ve sanatçılar sahne alacak.Kurtalan Ekspres,Feridun Düzağaç,Haluk Levent 1'er saat,AYlin Aslım,Ogun Sanlısoy,Murat Yılmazyıldırım,Rashit 45 dk sahnede olucak örneğin.
Şimdiden tüm Rock müzik severlere iyi eğlenceler diliyorum.
6 tane amatör grup her biri 10 ar dakka soundcheck yapsa grup başına 20dk düşüyor. şaka gibi:)
-
doom günümde olcak yuppii:)
-
bukadar vakte bukar kişi organizasyon süperrrrrrrrrr.
-
gerekli gereksiz herkezi toplamışlar :}} her grup heralde 1-2 parça seslendirir ne kadar saçma .. 20 saate falan çıkarsalar en azından hepsinin zevkinin çıkarırdı millet .. ama kesin kez gidicem kaçmaz :D
-
düşünülmesi hoş ama gercekleşmesı ımkansız gıbı görunen bır festival..
-
İnanılmaz güzel ve başarılı bir organizasyon...
Düşünsenize aynı gün sevdiğiniz bir çok ismi bir arada görebileceksiniz.
Düşünenlerin yüreklerine sağlık.Mutlaka katılacağım dostlarımla.
Sabahtan akşama kadar gırla eğlence ve rock...
Bu bence büyük bir başarı...Sanırım gruplar lıne check yapacak.
Valla helal abi.ALKIŞ .............