Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Yer Barış Gök Manço @ Yedikule Zindanları - Yedikule - İstanbul

  • mirek_86 • 28 Haziran 2006 00:00 • #620652
    sırf murat yılmazyıldırım için gidiyorum inanıyorum ki çok başarılı bi etkinlik olucak
  • joker_89 • 9 Temmuz 2006 00:00 • #620653
    güzel bi etkinlik olucağını umuyorum...
  • joker_89 • 9 Temmuz 2006 00:00 • #620654
    biletix in sitesinde gerekli açıklamalar var...
    zaman bölümleri falan yazıyo...
  • mvö_eml • 9 Temmuz 2006 00:00 • #620655
    en süperide yaş sınırı yok
  • energyboy24 • 11 Temmuz 2006 00:00 • #620656
    İnanılmaz güzel bir festival...Festival programı inanılmaz güzel.
    Tüm grup ve sanatçılara doyacağız.Hep birlikte garaj ailesi olarak katılalım derim arkadaşlar...

    12:30 KAPI AÇILIŞ
    12:30-13:00 DJ MİX SHOW
    13:00-15:15 - Genç Gruplar Sahnede...
    Elvis Presley Sahnesi ile...
    15:15-16:00 -Animasyon Show Rock Solo Eşliğinde Şiirler

    16:00-16:20 -Emre Önbayraktar
    16:30-17:00-Taylan Ayık
    17:10-17:40-Grizu
    17:50-18:20-Umut Kuzey
    18:30-19:00-ZardanAdam
    19:10-19:40-Rashit

    19:50-20:30-Murat Yılmazyıldırım
    20:30-20:45-Sinevizyon
    20:50-21:45-Ogün Sanlısoy
    22:00-23:00-Aylin Aslım ve Tayfası

    23:15-00:15 -Feridun Düzağaç
    00:30-01:30-Kurtalan Ekspres
    01:40-02:45-Haluk Levent
  • rockinrock • 11 Temmuz 2006 00:00 • #620657
    Abi muhteşem bir festival.Böylesigörülmemiştir ya...

    Arkadaşlar her grup fazla fazla sahne alacak.Çıkcacak sanatçılara fazlası ile doyacağız.

    Hemde aynı günde bir çok grubu ve sanatçıyı görme dinleme fırsatımız oluca buda muhteşem bir şey...

    Ben katılıyorum festival girişinde garajcılar olarak buluşalım bencede...Geceye kadar gırla dagıtalım eğlenelim.
  • rockinrock • 11 Temmuz 2006 00:00 • #620658
    Hem Barış abiyi analım hemde rock müzik eşliğinde çoşalım.
  • istrockboy • 11 Temmuz 2006 00:00 • #620659
    Arkadaşlara yürekten bende katılıyorum.Bu dev bir festival olmuş.
    Birkaç kişinin lafına bakmayalım.Gidip eğlenip çoşalım.

    Bende festivalde olucam.Girişte garajcılar olarak buluşalım.

    Bu festival kaçmaz abi kaçıranlar ağlar valla...Bende ağlarım.Biletimi şimdiden aldım.

    Festival çoşalım ...Barış abi için rock müzik için..................
  • hardrocker16 • 11 Temmuz 2006 00:00 • #620660
    şuan istanbulda değilim ancak bu festivale katılmazsam oturur ağlarım..her zaman taktir ettiğim baba insanları sahnede ard arda izlemek büyükk bir mutluluk işteee..gelicem ya bende:))
  • Single_FACTOR • 11 Temmuz 2006 00:00 • #620661
    Patlar.....