Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Yer Barış Gök Manço @ Yedikule Zindanları - Yedikule - İstanbul

  • Single_FACTOR • 16 Haziran 2006 00:00 • #620632
    Bu programın değişeceğini sanıyorum olay akla-mantığa uygun değil...
    tek sahne ve 20 Grup var; bir gün İmkansız;
    Gruplar Organizatörle hacı olacak büyük ihtimmalle.
    Şu Barış Manço derneği aklı başında iş yapmayı öğrenemedi
  • isom14 • 16 Haziran 2006 00:00 • #620633
    Sanirsam Her grup 15'er dk çalicak :)
  • Olumsuz_velet • 16 Haziran 2006 00:00 • #620634
    Onu da geç ben hala anlamadım.Madem her grup kendi parçalarını çalacak,niye organizasyonun adı "yer Barış gök Manço"?
  • BilGe saYın • 16 Haziran 2006 00:00 • #620635
    arkadaşlar dikkat ederseniz bazı gruplar ana grup olma niteliğinde listede...herkesin aynı müddet sahnede kalacağını sanmıyorum...
  • FeelTheBass • 16 Haziran 2006 00:00 • #620636
    abi sacma sapan işler...
  • Vampire_Hearts • 16 Haziran 2006 00:00 • #620637
    saçma ya ne bu böyle
  • isis_derya • 17 Haziran 2006 00:00 • #620638
    15 dk ne anlaşılcak ki bu kadar grup olcağına 2 tane çıksın adam gibi çalsın işte..
  • huzunbaz • 17 Haziran 2006 00:00 • #620639
    Eğer her grup 2-3 şarkı söyleyip gidecekse, gitmeye değmez. Hiçbir gruptan doğru düzgün tat alınamaz eğer öyle olursa. Mesela ben Rashit için gittim diyelim, eğer Rashit 3 şarkı söyleyip giderse ben ne elde etmiş olacağım?

    Saçma sapan bir şey. Sanki "çok grup getirdik, iyi bir festivaliz biz" imajı çizilmeye çalışılmış ama bu bağlamda pek de başarılı olunduğu söylenemez.
  • starstuff • 17 Haziran 2006 00:00 • #620640
    u oBrganizasyon fena patlayacakmış gibi bir his var içimde. Ellerine yüzlerine bulaştırıcaklar gibi...
  • Since_1907 • 17 Haziran 2006 00:00 • #620641
    Kurtalan Ekspresin Varlığı Yeter Bile...