iyi hoş millet akın akın geliyor gibi istanbula ama çok abartı rakamlar söylemeleri bana koyuyor biz amerikadaki ya da avrupadaki adamlar değiliz kişi başı milli hasılaya göre değerlendirsinler lütfen 35-40 dolar veya euro onlara koymaz belki ama bize tam geçiyor be