Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Epica Konseri @ Refresh The Venue - Maslak - İstanbul

  • 2mi3 • 12 Temmuz 2006 00:00 • #621241
    Bu elemanlar iyidir hoştur ama Türkiye'ye ilk geldiklerinde-- ki Rock The Nations festivalinin ikincisi oluyor bu--özel sahne şovu yapacaz diye milleti dikmişlerdi saat 01:00 a kadar,şov falan yapmadan gitmişlerdi..Ayar olmuştum..Seven sever gerçi o ayrı konu...
  • headphonesss • 12 Temmuz 2006 00:00 • #621242
    hoşgelsinler.biran önce gitsinler!!
  • fizban • 12 Temmuz 2006 00:00 • #621243
    istanbulda yaşayanları kıskandığım oldukça nadir anlardan birini yaşıyorum..
  • nick_mick_yok • 13 Temmuz 2006 00:00 • #621244
    istanbul üniversitesinin bedavaya yapacağı konser ama rektörlükten izin alınamaması sonucu gerçekleşememişti şimdi ise bu fiyatlara geliyolar güzel epica.yı severiz ama bu kadarı fazla gibi
  • tabutaht • 13 Temmuz 2006 00:00 • #621245
    ah be rektör şimdi nerden bulcaz 35 milyonu
  • esmeray_ • 13 Temmuz 2006 00:00 • #621246
    ben gidicem sanırım
  • schizoemre • 13 Temmuz 2006 00:00 • #621247
    Biletleri Köstebek , Mephisto, Pena, Hammer, Dorock'tanda alabilirsiniz.


    Bilet Fiyatı dükkanlar da 25 YTL'dir.

    VİP biletleri sadece Biletix'ten temin edebilirsiniz
  • nightwishepica • 13 Temmuz 2006 00:00 • #621248
    iyi hoş millet akın akın geliyor gibi istanbula ama çok abartı rakamlar söylemeleri bana koyuyor biz amerikadaki ya da avrupadaki adamlar değiliz kişi başı milli hasılaya göre değerlendirsinler lütfen 35-40 dolar veya euro onlara koymaz belki ama bize tam geçiyor be
  • bassarıms • 13 Temmuz 2006 00:00 • #621249
    taptıgım gruptur... kesin gidicem konserede OLEEy
  • bulgurr • 14 Temmuz 2006 00:00 • #621250
    düdük grup