Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Epica Konseri @ Refresh The Venue - Maslak - İstanbul

  • oquan • 14 Temmuz 2006 00:00 • #621251
    Harbiden etkileyici müzik yapan grup. Kulakların pasını alması muhtemel.
    Burzum dinlerim eşşek severim ! grööoargh diyenlere göre değil belki ama..
    Ön yargılı olmamak lazım
    Ama fiyatlar biraz uçuk mu ne?
  • DeathCult • 14 Temmuz 2006 00:00 • #621252
    ehueheh davetıyem var 3 tane gıdecem..satabılırım tanesını 20 den heueh... =)
  • DaNeA__ • 14 Temmuz 2006 00:00 • #621253
    eğer gidiyosan sahne önünden bilet almak lazım ki o da çok zor 50 milyon..neden böyle ki?hayat ne kadar acımazsız,kahretsin!
  • frozenwish • 14 Temmuz 2006 00:00 • #621254
    An itibari ile köstebekten 25 ytl'ye biletiğini aldığım grup... Severiz kendilerini başımızın üstünde yerleri var
  • schizoemre • 14 Temmuz 2006 00:00 • #621255
    Deftones konserinde dağıtılan davitiyeler İPTAL EDİLMİŞTİR.

    gerekli ve yeterli bilgi için http://www.iurk.com adresine göz atınız.
  • dowjones05 • 15 Temmuz 2006 00:00 • #621256
    ön grup olarak Catafalque çıkıcak....çokta iyidirler...
  • Magl0r • 15 Temmuz 2006 00:00 • #621257
    sağolsun bazı süper zekalı, üstün IQ'lu arkadaşlar yüzünden iptal edildi davetiyeler...geçmiş olsun tıpış tıpış gidip alıcaz...İÜRK'ü bi yandan kutluyorum bi yandan da sabır dileklerimi iletiyorum...düşünceleri güzeldi ama birşeyi unutmuşlar ki "burası türkiye..."
  • RAMMS t EIN • 15 Temmuz 2006 00:00 • #621258
    bunlar kaç keredir beleşe gelceklerdi bi gelemediler en sonunda geçirdiler fiyatı bakalım bu sefer gelebileceklermi:)
  • schizoemre • 15 Temmuz 2006 00:00 • #621259
    Alt Gruplar:

    Catafalque
    Soul Sacrifice
    Over Load
  • _morgoth_ • 15 Temmuz 2006 00:00 • #621260
    hehehe...benim elimde 3 tane davetiye var katatonia konserinde dağıtılan.bilseydim bu kadar geçirceklerini hepsini alırdım onlardan davetiyeleeri:)catafalque ın çıkması çok iyi bu arada...