-
Harbiden etkileyici müzik yapan grup. Kulakların pasını alması muhtemel.
Burzum dinlerim eşşek severim ! grööoargh diyenlere göre değil belki ama..
Ön yargılı olmamak lazım
Ama fiyatlar biraz uçuk mu ne?
-
ehueheh davetıyem var 3 tane gıdecem..satabılırım tanesını 20 den heueh... =)
-
eğer gidiyosan sahne önünden bilet almak lazım ki o da çok zor 50 milyon..neden böyle ki?hayat ne kadar acımazsız,kahretsin!
-
An itibari ile köstebekten 25 ytl'ye biletiğini aldığım grup... Severiz kendilerini başımızın üstünde yerleri var
-
Deftones konserinde dağıtılan davitiyeler İPTAL EDİLMİŞTİR.
gerekli ve yeterli bilgi için http://www.iurk.com adresine göz atınız.
-
ön grup olarak Catafalque çıkıcak....çokta iyidirler...
-
sağolsun bazı süper zekalı, üstün IQ'lu arkadaşlar yüzünden iptal edildi davetiyeler...geçmiş olsun tıpış tıpış gidip alıcaz...İÜRK'ü bi yandan kutluyorum bi yandan da sabır dileklerimi iletiyorum...düşünceleri güzeldi ama birşeyi unutmuşlar ki "burası türkiye..."
-
bunlar kaç keredir beleşe gelceklerdi bi gelemediler en sonunda geçirdiler fiyatı bakalım bu sefer gelebileceklermi:)
-
Alt Gruplar:
Catafalque
Soul Sacrifice
Over Load
-
hehehe...benim elimde 3 tane davetiye var katatonia konserinde dağıtılan.bilseydim bu kadar geçirceklerini hepsini alırdım onlardan davetiyeleeri:)catafalque ın çıkması çok iyi bu arada...