-
tebrik ederim sizi...bu şekilde davrananları yakmak lazım gerçekten...ama diğer orginazasyonlarınızda bu tür olaylara karşı önlem almalısınız...davetiyeleri uygun sayıda ve uygun özellikte insanlara dağıtmanız hem size yakışır hem de bu tür insanlara bi şans vermemiş olursunuz...ilerki icraatlarınızda sonsuz başarılar dilerim...(bizim okulda da bu tür organizasyonlar olabilse keşke...)
-
Gelmek isterim... Örnek aldığım grup olan catafalque'nin, sadece dinlemekten zevk aldığım epica'nın alt grubu olarak sahne alması ilginç olsada... Kesin gitmem lazım hattaaa!!!
-
ÖLMEDEN Bİ TARJA'YI DA GÖREBİLSEYDİK...
-
bişey sorcam kız arkadaşla gelcemde 18 yaş sınırlaması varmı diye soruyorum..bilgisi olan varmı?? yoksam tek gidices=)
-
bi gun nightwish de gelir merak etme=)
ama en büyük isteğim tristania!! ="((
-
18 yaş sınırı yoktur.
-
kaçmaz konser...
ayrıca tarja atıldı gruptan.hatta nightwish anasayfasında bayağı bir zaman duyurularda nightwish yeni vokalini arıyor ilanları vardı.şimdi noldu buldular mı bilmiyorum
-
Öğrenir öğrenmez biletimi aldım bekliyorum eheh :D
-
kaçmaz konser...
ayrıca tarja atıldı gruptan.hatta nightwish anasayfasında bayağı bir zaman duyurularda nightwish yeni vokalini arıyor ilanları vardı.şimdi noldu buldular mı bilmiyorum
21 Temmuz 2006 Cuma | Yazan: kalte_nacht
Ne yazık ki erkek bir vokalle yola devam etmeye karar verdiler üzülerek duyururum ben onların kafasına sokayımm hangi akla hizmet tarjayı kovdularsa hayır kovuyorsunuz neden başka bir soprano bulmuyorsunuz yuh değil mi ama yani arkadaşlar
-
üzüldüğüm iki haberi aldığımda yıkılmıştım ben de...tarja nın nightwish ten atılması ve theater of tragedy den liv kristine in atılmasıydı...nedense gruplar bi süre sonra başarılı sapranoları atıyorlar ben de anlamadım...tarja yerine erkek bi vokal çok saçma...