Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Epica Konseri @ Refresh The Venue - Maslak - İstanbul

  • _morgoth_ • 17 Temmuz 2006 00:00 • #621273
    tebrik ederim sizi...bu şekilde davrananları yakmak lazım gerçekten...ama diğer orginazasyonlarınızda bu tür olaylara karşı önlem almalısınız...davetiyeleri uygun sayıda ve uygun özellikte insanlara dağıtmanız hem size yakışır hem de bu tür insanlara bi şans vermemiş olursunuz...ilerki icraatlarınızda sonsuz başarılar dilerim...(bizim okulda da bu tür organizasyonlar olabilse keşke...)
  • Leon • 18 Temmuz 2006 00:00 • #621274
    Gelmek isterim... Örnek aldığım grup olan catafalque'nin, sadece dinlemekten zevk aldığım epica'nın alt grubu olarak sahne alması ilginç olsada... Kesin gitmem lazım hattaaa!!!
  • doriangirl • 18 Temmuz 2006 00:00 • #621275
    ÖLMEDEN Bİ TARJA'YI DA GÖREBİLSEYDİK...
  • -jackal_musty- • 19 Temmuz 2006 00:00 • #621276
    bişey sorcam kız arkadaşla gelcemde 18 yaş sınırlaması varmı diye soruyorum..bilgisi olan varmı?? yoksam tek gidices=)
  • -jackal_musty- • 19 Temmuz 2006 00:00 • #621277
    bi gun nightwish de gelir merak etme=)

    ama en büyük isteğim tristania!! ="((
  • schizoemre • 19 Temmuz 2006 00:00 • #621278
    18 yaş sınırı yoktur.
  • kalte_nacht • 21 Temmuz 2006 00:00 • #621279
    kaçmaz konser...

    ayrıca tarja atıldı gruptan.hatta nightwish anasayfasında bayağı bir zaman duyurularda nightwish yeni vokalini arıyor ilanları vardı.şimdi noldu buldular mı bilmiyorum
  • dourden • 21 Temmuz 2006 00:00 • #621280
    Öğrenir öğrenmez biletimi aldım bekliyorum eheh :D
  • carp_goth • 21 Temmuz 2006 00:00 • #621281
    kaçmaz konser...

    ayrıca tarja atıldı gruptan.hatta nightwish anasayfasında bayağı bir zaman duyurularda nightwish yeni vokalini arıyor ilanları vardı.şimdi noldu buldular mı bilmiyorum
    21 Temmuz 2006 Cuma | Yazan: kalte_nacht


    Ne yazık ki erkek bir vokalle yola devam etmeye karar verdiler üzülerek duyururum ben onların kafasına sokayımm hangi akla hizmet tarjayı kovdularsa hayır kovuyorsunuz neden başka bir soprano bulmuyorsunuz yuh değil mi ama yani arkadaşlar
  • _morgoth_ • 21 Temmuz 2006 00:00 • #621282
    üzüldüğüm iki haberi aldığımda yıkılmıştım ben de...tarja nın nightwish ten atılması ve theater of tragedy den liv kristine in atılmasıydı...nedense gruplar bi süre sonra başarılı sapranoları atıyorlar ben de anlamadım...tarja yerine erkek bi vokal çok saçma...