ayrıca tarja atıldı gruptan.hatta nightwish anasayfasında bayağı bir zaman duyurularda nightwish yeni vokalini arıyor ilanları vardı.şimdi noldu buldular mı bilmiyorum
21 Temmuz 2006 Cuma | Yazan: kalte_nacht
Ne yazık ki erkek bir vokalle yola devam etmeye karar verdiler üzülerek duyururum ben onların kafasına sokayımm hangi akla hizmet tarjayı kovdularsa hayır kovuyorsunuz neden başka bir soprano bulmuyorsunuz yuh değil mi ama yani arkadaşlar