tebrik ederim sizi...bu şekilde davrananları yakmak lazım gerçekten...ama diğer orginazasyonlarınızda bu tür olaylara karşı önlem almalısınız...davetiyeleri uygun sayıda ve uygun özellikte insanlara dağıtmanız hem size yakışır hem de bu tür insanlara bi şans vermemiş olursunuz...ilerki icraatlarınızda sonsuz başarılar dilerim...(bizim okulda da bu tür organizasyonlar olabilse keşke...)