Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Epica Konseri @ Refresh The Venue - Maslak - İstanbul

  • _morgoth_ • 15 Temmuz 2006 00:00 • #621261
    :P
  • RAMMS t EIN • 15 Temmuz 2006 00:00 • #621262
    aman yaw kuru gürültü dinlemek için para vermem ama o hatunu izlemek için belki:)
  • _morgoth_ • 15 Temmuz 2006 00:00 • #621263
    deftones-katatonia konseri 24 haziran da yapılmıştı ve orda dağıtılan davetiyeler 1000 lerceydi.gördüğüm tüm görevlilerin ellerindeydi.hatta ben 1 tane almıştım ve 2 tane de yerden toplamıştım...refresh the venue sadece o dağıtılan davetiyeler kadar insan alırdı...35-50 ytl olarak biletler açıklandı.epica ya 35 ytl çok fazla güzel bi grup olmasına rağmen türkiye şartlarında...ve davetiyeleri iptal etmeleri onlara ne kadar kar sağladı düşnün...kimsenin mağdur falan olduğu yok ortada...sadece para kazanamicak olmaları iptal ettirdi onları...davetiyesi olan ve dağıtılanları gören ve ardından bilet fiyatlarını gören her kişi düşünmüştür BU DAVETİYELER GERÇEK Mİ??? diye...çok aptalca bi tutum bence...kim mağdur oldu sizce???site de yapılan açıklamaları da çok komik...

    GERÇEKLEŞEN OLAYLAR ÜZERİNE DAĞITILAN BÜTÜN DAVETİYELER GEÇERSİZDİR..

    YENİ DAVETİYELER BASILACAK OLABİLDİĞİNCE ARKADAŞLARIMIZ MAĞDUR EDİLMEMEYE ÇALIŞILACAKTIR..


    kendileri konserde dağıtmadılar mı görevli arkadaşlar aracılığıyla?alan kişi zaten 2-3 tane almicak mı???davetiyeler dağıtıldı diye işten atılanlar mı oldu:P çocuğunu kesenler mi oldu?:P davetiye dağıtılmasından dolayı davetiye alamayanlarda uçuk mu çıktı??:P deftones için gelenler zaten sallamıyorlardı epica yı ve yerlere attıklarından yerlerde dolaşıyordu davetiyeler...bana mağdur bir kişi göster senin 40 yıl .........:P
  • carp_goth • 15 Temmuz 2006 00:00 • #621265
    benim buraya yazdığım mesaj nereye gitti söylermisiniz dalga mı geçiyorsunuz kardeşim halla halla tekrar söylüyorum birileri davetiyeleri satıp ondan para kazanmaya çalıştığı içindir ki davetiyeler iptal edilmiştir atıp tutanlara duyurulur...
  • ---eylem--- • 15 Temmuz 2006 00:00 • #621266
    epica üstüne tanımam gitmek lasım..gelen gelsin
  • magdelena34 • 16 Temmuz 2006 00:00 • #621268
    kaçmaz abi!!!
  • _morgoth_ • 17 Temmuz 2006 00:00 • #621269
    her ülkede karaborsa vardır...aklınıza gelen herşeyde...eskiden tüp,şeker,un,yağ bakkallarda saklanırdı sonradan zam gelince satılırdı...karaborsa olayını anneme sorsam bilir:)bi maça gidin ve biletlerin dışarda karaborsa da satıldığını görürsünüz...aslında biletli olan tüm öğelerde vardır bu olay...burası türkiye ve davetiyeler de satılır çünkü millet para düşkünü ülkemizde...bi arakadaşım bile satıcaktı fazla olan biletleri ama ben arkadaşlarıma vercektim beraber izlemek için epica yı...iurk nun sitesine baktığımda gerçekten geçen senelerdeki icraatlarını görünce şok oldum ve bir o kadar da hayran kaldım...dark tranquillity,sentenced,amorphis,stratovarius,lacrimas profundere,katatonia...gerçekten bu grupları getiren bi klup çok deneyimli ve çok titiz olmalı kanısındayım...ama refresh the venue gibi çok büyük olmayan bi alana hem 1000 lerce davetiye dağıtıp hem de epica ya göre 35-50 milyon fiyat çekmek bana garip geldi...bence bi daha ki çalışmalarında iurk un karaborsa gibi hemen akla gelicek ve çok basit bir negatif faktörü göz önüne alması gereklidir(ve aynı zamanda türkiye faktörünü)...neyse epica ya olan sevgim de kaçtı sayenizde...paralı bilet alsam da sonradan o biletleri de iptal eder saygın iurk...çalışmalarında başarılar saygı değer rock klübü...
  • schizoemre • 17 Temmuz 2006 00:00 • #621270
    kusura bakma morgoth,

    biz o davetiyeleri deftones konserine gelmiş şanslı dinleyicilerin epica konserinde de yer almaları için dağıttık. (Deftones konserini düzenleyen Mute Productions'ın sahibi İURK'nin eski başkanı Ahmettir.) İnsanlar yerden davetiye toplayıp da 10ar 20şer milyondan satıp da hem bir suç işlemesi hem de sarfedilmiş emeği hiç etmeleri için değil. Zaten o davetiyeleri satmak kadar, para ile satın almak da suçtur. Durumun vahimiyetini göstermek için davetiye satıcısı ile alıcı kılığına girmiş olan İURK üyesinin arasında geçen msn konuşmalarını buraya kopyalıyorum.

    davetiyeler 10 milyon dan satılıyordu ve hatta

    '' Kopilo VesBrown '':
    dostum eklemişsin hayırdır ?
    Deathpray:
    davetiye varsa alayım diyorum şöyle 20 tane
    '' Kopilo VesBrown '':
    olur
    '' Kopilo VesBrown '':
    eğer almayı düşünüyosan isteyenlerle pazar günü taksimde buluşucam
    '' Kopilo VesBrown '':
    tabi istteysen
    Deathpray:
    istteyim istteyim
    Deathpray:
    davetiyeler iptal oldu diyorlar ama
    '' Kopilo VesBrown '':
    yok öyle bişey forumdada yazıyo zaten
    '' Kopilo VesBrown '':
    araştırmışlar
    '' Kopilo VesBrown '':
    öyle bişey olcak olsa dağıtmazlardı zaten o konu bi geyikten çıktı yaw
    Deathpray:
    bisürü formda okudum iptal filan demiş istanbul üniversitis rock kulübü
    Deathpray:
    metaltr dede yazıyo
    Deathpray:
    ya da şöyle yapalım
    '' Kopilo VesBrown '':
    link falan varmı bakayım ya ben sağa sola sordum olmaz öyle şey diyolar
    '' Kopilo VesBrown '':
    metal tr de baktım yok öyle bi yazı yaw
    Deathpray:
    ben senden 10 tane aliyim haberim yoktu derim
    Deathpray:
    deriz
    '' Kopilo VesBrown '':
    nası yani
    Deathpray:
    gireriz heralde
    Deathpray:
    iptal olsa bile bizim haberimiz yoktu deriz
    Deathpray:
    adamlar oraya gelmiş adamları geri çeveirecek halleri yok
    '' Kopilo VesBrown '':
    ya her türlü geçiyo davetiyeler ben çoğu ilgili yere baktım asılsız bişey o
    Deathpray:
    dağıtmasalarmış
    '' Kopilo VesBrown '':
    yani
    Deathpray:
    pazar günü kaç gibi buluşcan
    '' Kopilo VesBrown '':
    daha net bi saat konuşmadık ama 6-8 arası falan ya da akşam olur heralde
    Deathpray:
    aslında istteysen taksim civarı filan benim tanıdığım en az 50 kişi var
    '' Kopilo VesBrown '':
    istteyim
    Deathpray:
    bana 1 milyon verirsen toplu halde hepsine bugün alırım
    '' Kopilo VesBrown '':
    1 YTL mi yok dostum
    '' Kopilo VesBrown '':
    kalsın
    Deathpray:
    syani 9 a satıcan
    Deathpray:
    anlamıomusun?
    '' Kopilo VesBrown '':
    10 tanesini 75 e veriyorum zaten isteyene
    Deathpray:
    ben 1 milyon alıcam
    Deathpray:
    ama 50 tane alıcam
    '' Kopilo VesBrown '':
    he tamam
    Deathpray:
    sende kaç tane var
    '' Kopilo VesBrown '':
    olur sen bana 50 Tane parası getir
    '' Kopilo VesBrown '':
    ben 7.5 tan vereyim
    Deathpray:
    aslında kasam 80-90 tane bile alrıım ya 7.5 tan veriyosan
    Deathpray:
    hatta 100 tane bile alırım ya
    '' Kopilo VesBrown '':
    375 yapıyo 50 tane
    Deathpray:
    çünkü 2.5 kalıyo dimi bana
    '' Kopilo VesBrown '':
    sende 500 e verirsin
    '' Kopilo VesBrown '':
    evet
    Deathpray:
    o zaman sen 100 tane getir
    Deathpray:
    bama bugün getir ki bende dağıtımı yapabiliyim
    '' Kopilo VesBrown '':
    bi dkk
    Deathpray:
    hafta sonuna kadar

    <[email protected]>
  • enFUCKtüs • 17 Temmuz 2006 00:00 • #621271
    gitmem gerek kaçmaz...
  • carp_goth • 17 Temmuz 2006 00:00 • #621272
    Bravo başkan adamı iyi ketenpereye getirmiş kendini akıllı zannedenlere örnek olsun dua etsin başkan insaflı adam istese adamın okulla ilişiğini kesecek bir sabıka almasını sağlardı kanunları var bu ülkenin...Herkes ayağını denk alsın...