Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Epica Konseri @ Refresh The Venue - Maslak - İstanbul

  • kalte_nacht • 22 Temmuz 2006 00:00 • #621283
    Hadi be nightwish ve erkek vokal.. :(((

    daha saçma olamazdı kesinlikle!!bu arada güya tarja çok kapris yapıyor ve grubu önemsemiyor diye atılmış gruptan
  • scizzophren • 22 Temmuz 2006 00:00 • #621284
    Simone yaa... Tarja da iyi sestir ama o grubunu çoktan kaybetti..Yine de saygı duyarız kendisine.. Toumas beni alır mısınız gruba solist olarak? Fena değilimdir hanee :p
  • blackımpact • 23 Temmuz 2006 00:00 • #621285
    gıtmek ıstıyorum:(:(:(
  • Orion_013 • 23 Temmuz 2006 00:00 • #621286
    ah bi judas gelse de uçsam..
  • SilpKnoT_noise • 24 Temmuz 2006 00:00 • #621287
    allah kahretsin yine gidemiycem!!!!
  • carp_goth • 24 Temmuz 2006 00:00 • #621288
    valla bende var erkek vokal nigthwish basit bir metal grubuna dönmüşler hiçbir özellikleri kalmamış.........
  • kacak • 25 Temmuz 2006 00:00 • #621289
    catafalque alt grup...
  • dark_throes • 25 Temmuz 2006 00:00 • #621290
    kaçmaz wallahi ne diyem
  • no_way • 25 Temmuz 2006 00:00 • #621291
    yazık olcak gidemicem yaa :( kaçar mı bu fiyata bu konser..
  • gulsun • 26 Temmuz 2006 00:00 • #621292
    güzel olmasını bekliyoruz.catafalque itüde harikaydı.bakalım orda nasıl olacak?