Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Epica Konseri @ Refresh The Venue - Maslak - İstanbul

  • linde_ • 28 Temmuz 2006 00:00 • #621303
    epica muthis bi grup gercekten simone super bi vokal keske gidebilsem
  • Unholyvoid • 28 Temmuz 2006 00:00 • #621304
    Aldigim bilgiye gore; Epica konser sonrasinda "seneye bidaha gelelim" gibi bi memnuniyet icinde degilmiş seyirci azligindan yakinmislar.

    Haklilar tabi ama suc seyircide degil maslak cok ters bi yer gerci akustik olarak yeni melege herturlu takar ama anadolu yakasindan gelmek isteyenlerin %80 ini direk iptal eden bi yer maslak.Bunuda mekani tutanlar dusunecekti.
  • _morgoth_ • 28 Temmuz 2006 00:00 • #621305
    evet maslak çok uzak...ben de blind guardian konseri sonrasında ancak taxim e gelebilmiştim...refresh the venue yü pek sevememiştim...oto sanayi sitesi manzarası da var:)
  • iammine • 28 Temmuz 2006 00:00 • #621306
    4SpeedKillHate....
    fikirlerin çok sağlam,keşke herkes en az senin kadar bilinçli olabilse.
  • dourden • 28 Temmuz 2006 00:00 • #621307
    Farklı katagorilerde olmaları gerektiğine inanıyorum
    soul sacrifice ın gerçektende Epica konserinde yeri yoktu. Ama birde şunu düşünmek gerek adamlar epica konserinde alt grup olmayı kabul etmişlerdi kimse aa epica geldi siz alt grup olun demedi...
  • rammstein-till • 28 Temmuz 2006 00:00 • #621308
    catafalque iyiydi ama soul sacrifice çok çok daha iyiydi süperdi saatlerce beklemeden sonra milleti kendine getirdi..epica da iyiydi:) gayet sıcak kanlılardı..performansları da güzeldi..ama simone son derece teşhirciydi bence iticiydi tabi erkeklerin benimle aynı fikirde olduğunu zannetmiyorum ama:)
  • dourden • 28 Temmuz 2006 00:00 • #621309
    ama simone son derece teşhirciydi bence iticiydi tabi erkeklerin benimle aynı fikirde olduğunu zannetmiyorum ama:)


    Bir miktar kıskançlık olmuş sanırım ama kıskanmakta haklılar :P
  • Camenta • 28 Temmuz 2006 00:00 • #621310
    4SpeedKillHate'in dediklerine kesinlikle katılıyorum.Epica son derece sıradan bir grup.Yani ne var Epica Epica diye.Bence de Türk gruplar ona alt grup olamaz.Türk gruplar arasında ondan çok daha kaliteli gruplar var bence.Herkes birşey sanıyor zaten Epica'yı.Yalnız şu konuyu da es geçmek istemiyorum.Ben de İstanbul Üniversitesi'nde okuyorum ve dolayısıyla bu organizasyonu gerçekleştiren rock kulübündeki arkadaşları da tanıyorum.Tabi ki bir yabancı grubu getirmek başarıdır.Buna söyleyecek hiçbir lafım yok.Onları bu konuda tebrik ediyorum.Ama kimse de Epica'yı gelip büyütmesin.Çok önemli bir grup değil.Bu lafı gothic metal yapıyorlar diye söylemiyorum,yaptıkları müzik çok kalitesiz diye söylüyorum.Gothic metal de olsa yapılan müzik daha kaliteli olabilir.
  • 4SpeedKillHate • 29 Temmuz 2006 00:00 • #621311
    bigün gelicek bizim gruplarımızın altında çıkacak buraya geldiğinde çok iyi sanılan gruplar. hiç merak etmeyin...
  • carp_goth • 29 Temmuz 2006 00:00 • #621312
    gothic oldumu tamam hemen yerin dibine sokun bizim gruplarımız iyi evet ama epica nında iyi olduğunu kabul etmek lazım boş yere sallamaya gerek yok yok onun altında çıkamazmış yok şöyleymiş beş yaşında ki çocuk muhabbeti bunlar çıktımı epica da türk gruplarda çıktılar babalar gibide söylediler herkes emek verdi yaptı bizim grupları öveceğinize gidip birşeyler başarmaya çalışın bu kadar boş muhabbetlere kafa yorarak bilinçli olunamaz....