-
epica muthis bi grup gercekten simone super bi vokal keske gidebilsem
-
Aldigim bilgiye gore; Epica konser sonrasinda "seneye bidaha gelelim" gibi bi memnuniyet icinde degilmiş seyirci azligindan yakinmislar.
Haklilar tabi ama suc seyircide degil maslak cok ters bi yer gerci akustik olarak yeni melege herturlu takar ama anadolu yakasindan gelmek isteyenlerin %80 ini direk iptal eden bi yer maslak.Bunuda mekani tutanlar dusunecekti.
-
evet maslak çok uzak...ben de blind guardian konseri sonrasında ancak taxim e gelebilmiştim...refresh the venue yü pek sevememiştim...oto sanayi sitesi manzarası da var:)
-
4SpeedKillHate....
fikirlerin çok sağlam,keşke herkes en az senin kadar bilinçli olabilse.
-
Farklı katagorilerde olmaları gerektiğine inanıyorum
soul sacrifice ın gerçektende Epica konserinde yeri yoktu. Ama birde şunu düşünmek gerek adamlar epica konserinde alt grup olmayı kabul etmişlerdi kimse aa epica geldi siz alt grup olun demedi...
-
catafalque iyiydi ama soul sacrifice çok çok daha iyiydi süperdi saatlerce beklemeden sonra milleti kendine getirdi..epica da iyiydi:) gayet sıcak kanlılardı..performansları da güzeldi..ama simone son derece teşhirciydi bence iticiydi tabi erkeklerin benimle aynı fikirde olduğunu zannetmiyorum ama:)
-
ama simone son derece teşhirciydi bence iticiydi tabi erkeklerin benimle aynı fikirde olduğunu zannetmiyorum ama:)
Bir miktar kıskançlık olmuş sanırım ama kıskanmakta haklılar :P
-
4SpeedKillHate'in dediklerine kesinlikle katılıyorum.Epica son derece sıradan bir grup.Yani ne var Epica Epica diye.Bence de Türk gruplar ona alt grup olamaz.Türk gruplar arasında ondan çok daha kaliteli gruplar var bence.Herkes birşey sanıyor zaten Epica'yı.Yalnız şu konuyu da es geçmek istemiyorum.Ben de İstanbul Üniversitesi'nde okuyorum ve dolayısıyla bu organizasyonu gerçekleştiren rock kulübündeki arkadaşları da tanıyorum.Tabi ki bir yabancı grubu getirmek başarıdır.Buna söyleyecek hiçbir lafım yok.Onları bu konuda tebrik ediyorum.Ama kimse de Epica'yı gelip büyütmesin.Çok önemli bir grup değil.Bu lafı gothic metal yapıyorlar diye söylemiyorum,yaptıkları müzik çok kalitesiz diye söylüyorum.Gothic metal de olsa yapılan müzik daha kaliteli olabilir.
-
bigün gelicek bizim gruplarımızın altında çıkacak buraya geldiğinde çok iyi sanılan gruplar. hiç merak etmeyin...
-
gothic oldumu tamam hemen yerin dibine sokun bizim gruplarımız iyi evet ama epica nında iyi olduğunu kabul etmek lazım boş yere sallamaya gerek yok yok onun altında çıkamazmış yok şöyleymiş beş yaşında ki çocuk muhabbeti bunlar çıktımı epica da türk gruplarda çıktılar babalar gibide söylediler herkes emek verdi yaptı bizim grupları öveceğinize gidip birşeyler başarmaya çalışın bu kadar boş muhabbetlere kafa yorarak bilinçli olunamaz....