catafalque iyiydi ama soul sacrifice çok çok daha iyiydi süperdi saatlerce beklemeden sonra milleti kendine getirdi..epica da iyiydi:) gayet sıcak kanlılardı..performansları da güzeldi..ama simone son derece teşhirciydi bence iticiydi tabi erkeklerin benimle aynı fikirde olduğunu zannetmiyorum ama:)