Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Epica Konseri @ Refresh The Venue - Maslak - İstanbul

  • rammstein-till • 28 Temmuz 2006 00:00 • #621308
    catafalque iyiydi ama soul sacrifice çok çok daha iyiydi süperdi saatlerce beklemeden sonra milleti kendine getirdi..epica da iyiydi:) gayet sıcak kanlılardı..performansları da güzeldi..ama simone son derece teşhirciydi bence iticiydi tabi erkeklerin benimle aynı fikirde olduğunu zannetmiyorum ama:)
Bu konunun tüm mesajları