deftones-katatonia konseri 24 haziran da yapılmıştı ve orda dağıtılan davetiyeler 1000 lerceydi.gördüğüm tüm görevlilerin ellerindeydi.hatta ben 1 tane almıştım ve 2 tane de yerden toplamıştım...refresh the venue sadece o dağıtılan davetiyeler kadar insan alırdı...35-50 ytl olarak biletler açıklandı.epica ya 35 ytl çok fazla güzel bi grup olmasına rağmen türkiye şartlarında...ve davetiyeleri iptal etmeleri onlara ne kadar kar sağladı düşnün...kimsenin mağdur falan olduğu yok ortada...sadece para kazanamicak olmaları iptal ettirdi onları...davetiyesi olan ve dağıtılanları gören ve ardından bilet fiyatlarını gören her kişi düşünmüştür BU DAVETİYELER GERÇEK Mİ??? diye...çok aptalca bi tutum bence...kim mağdur oldu sizce???site de yapılan açıklamaları da çok komik...
GERÇEKLEŞEN OLAYLAR ÜZERİNE DAĞITILAN BÜTÜN DAVETİYELER GEÇERSİZDİR..
kendileri konserde dağıtmadılar mı görevli arkadaşlar aracılığıyla?alan kişi zaten 2-3 tane almicak mı???davetiyeler dağıtıldı diye işten atılanlar mı oldu:P çocuğunu kesenler mi oldu?:P davetiye dağıtılmasından dolayı davetiye alamayanlarda uçuk mu çıktı??:P deftones için gelenler zaten sallamıyorlardı epica yı ve yerlere attıklarından yerlerde dolaşıyordu davetiyeler...bana mağdur bir kişi göster senin 40 yıl .........:P