üzüldüğüm iki haberi aldığımda yıkılmıştım ben de...tarja nın nightwish ten atılması ve theater of tragedy den liv kristine in atılmasıydı...nedense gruplar bi süre sonra başarılı sapranoları atıyorlar ben de anlamadım...tarja yerine erkek bi vokal çok saçma...