sağolsun bazı süper zekalı, üstün IQ'lu arkadaşlar yüzünden iptal edildi davetiyeler...geçmiş olsun tıpış tıpış gidip alıcaz...İÜRK'ü bi yandan kutluyorum bi yandan da sabır dileklerimi iletiyorum...düşünceleri güzeldi ama birşeyi unutmuşlar ki "burası türkiye..."