Dun akşam ben de oradaydım, Catafalque ve Epica muhteşemdi. Konsere bu kadar az kişi gelmesine çok şaşırdım.Umarım tekrar gelirler, seyirci konusuna katılmıyorum, dallama insanlar yoktu ve gelenler nasıl eğleniceğini biliyodu, ellerini bağlayanda görmedim ben.Sadece az kişi gelmişti.