Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Epica Konseri @ Refresh The Venue - Maslak - İstanbul

  • elaine • 27 Temmuz 2006 00:00 • #621297
    Dun akşam ben de oradaydım, Catafalque ve Epica muhteşemdi. Konsere bu kadar az kişi gelmesine çok şaşırdım.Umarım tekrar gelirler, seyirci konusuna katılmıyorum, dallama insanlar yoktu ve gelenler nasıl eğleniceğini biliyodu, ellerini bağlayanda görmedim ben.Sadece az kişi gelmişti.
Bu konunun tüm mesajları