Seyirci konunda bende katılmıyorum ellerini kollarını bağlayan hiç görmedim. Varsa bile Patronun oğludur ve bu tür müzik sevmiyordur :P
Az seyirci olmasına rağmen okadar ses geldiyse kimse elini kolunu bağlamış olamaz zaten :D
Catafalque' da gerçekten çok iyiydi.