ben en öndeydim coşup kafa salladım ama arkamdakileri bilemem:P:P.Catafalque çok beğendim gerçekten sağlam grupmuş eylülde albümleri çıkıyormuş herkese almalarını tavsiye ederim.Epica harikaydı o ne sahne performansı o ne kafa sallama 360 devir pervane maşallahhhhhhhhhh...Gelmeyenler kafasını duvardan duvara vursun :))))))))))