soul sacrifice ın epica gibi götik metal yapan bi grubun altında çıkmasını hazm edemiyorum. biz bu işi çok daha iyi yapıyoruz. moribund oblivion, raven woods, false in truth ,crossfire, black omen, soul sacrifice. bu gruplar yalan gruplar değil ve lanet olası organizatörlere sesleniyorum... artık dandik bi grup gelicekse bizim sağlam gruplarımızın altında çıksınlar. soul sacrifice epicanın altında çıkamaz. bunu kabul etmiyorum.. biikere death metal ile gothic metalin ne alakası var. ya da grup eksikliğindenmi soul çıktı. belkide para. belki değil kesin para. öyle bi ülkede yaşıyoruzki kalitenin alasını yapsa bile sırf ırkları yabancı diye dışardan geliyolar diye onlar daha değerli oluyor. bizim çocuklarımızın müzikleri kafadan 1-0 yenik başlıyor.. buna dur demek bizim elimizde. tük metal gruplarının albümlerini alıp konserlerine gitmessek. ya da böyle bi durumda prostesto etmeyip konsere gidersek bunun sonu gelmez. onlar hollandada rahatlar içinde istediği gibi imkanlarla çalışıp kayıtlarını yaprken bizim çocuklarımız sağ ve solun en uçlarda olduğu ve bıyıklı yoz yobazların küpeye uzun saça laf edenlerin arasında böyle mükemmel işler çıkartıyorlar. bizim çocuklarımız haketmiyor 3. sınıf yabancı grupların altında çıkmayı....