benim merak ettiğim: bu iyi grup diye nitelendirilen türk gruplarımızın isimleri neden bizim ana dilimizde değil de ingilizce.sanki bu durumu kabullenmişler de mi ingilizce isimler koymuşlar diye düşündüm bir an.(kastım yok sadece aklıma geldi).yoksa soul sacrifice iyi bir grup biliyorum.