nasıl böyle saçmalayabildiniz acaba? :)
konserde görene kadar gayet sevdiğim beğendiğim bi hatundu hatta stüdyo kayıtlarını izlemiştim yerinde oturmuş uslu uslu şarkısını söylüyodu çok mütevazi duruyodu..konserden sonra hiç de öyle olmadığını gördüm..neyse saçma ve gereksiz bir muhabbet...
29 Temmuz 2006 Cumartesi | Yazan: •rammstein-till•
Şöyle saçmalayabildim hemen izah edeyim size :)
Bu kişi sahneye çıkıyor vede söylediği tarza göre giyinmesi gerekiyor Sahneye tesettür ile çıkacak hali yok.
Bence kıyafeti oldukça ölçülü olmuştu ve herhangi bir teşir edici hareket görmedim.
Tabi stüdyo da uslu uslu oturulacak ama sahnede durum farklı olmalı.
Tabi burada "bence" nin altını tekrar çizmek isterim.