bence çıkan gruplar oldukça iyi ama malesef katatonikbok arkadaşımın yazdıklarına katılıyorum.yazdığı şeyler gerçekten çok doğru.ve oraya giden çoğu insanda bence festivalin siyasi görüşüne değil müzik dinlemeye gidiyor.bu festivalin karşı festival olmasına karşın rock andan coke tan bir hafta önce yapılmasındada anlışılıyor bence. malesef barış bende giyiyor olmama rağmen converse giyip festival alanında gezmekle gelmiyor.