Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Barışarock 2006 @ M. Akif Ersoy Piknik Alanı - Sarıyer - İstanbul

  • fragrance • 21 Ağustos 2006 00:00 • #621677
    rock n coke da rock yapmayan grup yok mu :)))
  • talars • 21 Ağustos 2006 00:00 • #621678
    forumda barışarockla ilgili bir topik var.
    ve çok mantıklı şeyler yazmışlar
  • zeyna007 • 23 Ağustos 2006 00:00 • #621679
    Übermensch özel mesaj atarak bana aşağıdaki soruyu sormuş.
    ["kardeş türküler ne alaka rockla.".ıyy kürtmüsün yoksa ]
    ben Kürt değilim ama
    "kardeş türküler ne alaka rockla." cümlesinden Kürt olduğum sonucuna vardığına göre sen Lazsın heralde.
    ayrıca özel mesajdan hoşlanmam bir soru soracaksan burda sor.
  • Magl0r • 23 Ağustos 2006 00:00 • #621680
    @zeyna007: bence bu konuda çok fazla konuşma...kürt değilim vs vs sen de lazsın diyen bi insan zaten LÜTFEN barışarocka gelmesin...orda rnc festivalindeki tipler gibi "ortama" gelmiş insan kitlesi değil belli bi zeka seviyesine ulaşmış, kendini bi şekilde aydınlatabilmiş insan kitlesine ihtiyacımız var...diğer arkadaşlara cevap vermek artık mantıksız geliyor...hala Barışarock kavramı beyinlerde(!?) oluşamamış...hala aynı sorular halaa aynı laflar...milyon kere açıklanmış ama kimilerince anlaşılamamış açıklamalar...

    kapılar cuma günü 19.00da açılacak daha önce gelinmemesi, gelinse bile içeri girmek için zorlama yapılmaması rica edildi...program sitede var zaten...

    bu yıl çok fazla etkinlik var...standlar, söyleşiler, çok çeşitli ve eğlenceli atölyeler vs vs...gerçekten tek gelicekler bile eğlenebilir EYLEMCEmizde...

    davetiyeler 1gün önceden Cumhuriyet, Birgün, Evrensel gazetelerinde, Yüxexes, Leman dergilerinde yayınlanıcaktır...ayrıca www.belesix.com sitesinden de temin edilebilincek...

    kene sorunsalı ise görevliler tarafından hallediliyor...belirli periodlarla alan olduğu gibi ilaçlanmaktaymış...zaten yardım ekipleri de alanda bulunucak...
  • katatonikbok • 23 Ağustos 2006 00:00 • #621681
    barışarock da mor ve ötesi ve aylin aslım gibi isimlerin olması sizce de bi çelişki değil mi??bu kişiler hatırlarsanız fantayla türkiye turnesine çıkmışlardı..ortaya çıkıp ona buna karşıyım diyip yaptıkları eylemlerle en ufak bi şekilde bu düşüncelerini yansıtmayan insanlar kalkıp karşı festival düzenlediklerini iddia ediyorlar..ücretsiz festival d
    üzenlediklerini var sayıp içeriye yiyecek içecek sokulmasına izin vermiyorlar,(ki kendileri festivalin giderlerinin bu yolla karşılanacağını iddia etmişlerki,bu da sponsorluk dediğimiz hedenin ta kendisi oluyor)..ayrıca gelen kürt gruplarının geliş amacı da çok acıktır..kimse maval okumasın lütfen,,türkiye de insan hakları,demokrasi ve barış gibi konuların nasıl bu insanlarca sömürülüp kendi amaçlarına alet edildiği gözler önündedir..savaşa karşıyım,insanların köleleştirilmesine karşıyım,kapitalizme karşıyım ama buna karşı olduğunu iddia edip insanları sömüren sülüklere daha da çok karşıyım..
  • zeyna007 • 23 Ağustos 2006 00:00 • #621682
    "kardeş türküler ne alaka rockla"dediğim için kürt olup olmadığımı soran kişiye cevap verdim.
    sen festivalin reklamını adımı kullanmadan yaparsan sevinirim.
    hangi zeka seviyesinde olduğun okuduğunu anlamamandan belli oluyor.
  • tears_of_angeL • 23 Ağustos 2006 00:00 • #621683
    Magl0r anlatmak istediğim bi çok şeyi çok güzel anlatmışsın. teşekkür ediyorum. zeyna007 sen de kendini fazla birşey sanma. sen kimsin ki barışarock'ın reklamı senle yapılacak. barışarockla ilgili bir tartışma platformunda bu yazdıklarınla muhattap bile değilsin. herkese tekrar saygılar ve barışarock'a gelicek arkadaşlara iyi eğlenceler...
  • zeyna007 • 24 Ağustos 2006 00:00 • #621684
    "bu konuda çok fazla konuşma" diyerek yorum yapanlar iki gün sonra festival alanında "düşünce özgürlüğü" diye bağrınacaklar.....
  • mezardangelen • 24 Ağustos 2006 00:00 • #621685
    bence çıkan gruplar oldukça iyi ama malesef katatonikbok arkadaşımın yazdıklarına katılıyorum.yazdığı şeyler gerçekten çok doğru.ve oraya giden çoğu insanda bence festivalin siyasi görüşüne değil müzik dinlemeye gidiyor.bu festivalin karşı festival olmasına karşın rock andan coke tan bir hafta önce yapılmasındada anlışılıyor bence. malesef barış bende giyiyor olmama rağmen converse giyip festival alanında gezmekle gelmiyor.
  • Übermensch • 24 Ağustos 2006 00:00 • #621686
    Hm zeyna007 cidden kürt galiba ..neleri unutmamış..ismimide vermiş..yorum yapmış halen..bi de gıcık listesine koymuş..düşük kızlar gibi..Şansa stajda sıkıntıdan forumları okumasam göreceğim yok..30 yaşında evde kalmışların yorumlarını pek dikkate almayın derim..bu forumlara hiç yazmam..ama bu sefer ne oluyor dedim..Manowar konserine bile gidip nesli tamamen tükenmiş komunistlik kılıfıyla bölücülerin çığırdığı keneli ortamda iyi eğlenceler size..İşin en pisi bunları besleyenlerin İsrail olması..size silah veren kim kardeş türküler..ha pardon..barışçısınızdır siz..tamam sustum..