Hm zeyna007 cidden kürt galiba ..neleri unutmamış..ismimide vermiş..yorum yapmış halen..bi de gıcık listesine koymuş..düşük kızlar gibi..Şansa stajda sıkıntıdan forumları okumasam göreceğim yok..30 yaşında evde kalmışların yorumlarını pek dikkate almayın derim..bu forumlara hiç yazmam..ama bu sefer ne oluyor dedim..Manowar konserine bile gidip nesli tamamen tükenmiş komunistlik kılıfıyla bölücülerin çığırdığı keneli ortamda iyi eğlenceler size..İşin en pisi bunları besleyenlerin İsrail olması..size silah veren kim kardeş türküler..ha pardon..barışçısınızdır siz..tamam sustum..