basil, ben referans düşkünü değilim, bu zatı muhteremin becerilerinden de şüphem yok..senin anlamadığın şey, böyle insanların nil karaibrahimgil gibilere çalmasının kabul edilmez olması.. bu benim değer yargılarıma göre tabi, isteyen istediğini yapsın, ama ben de eleştirme hakkımı saklı tutuyorum.. bok falan da atmıyorum.. bu adam nil karaibrahimgilin gitarcıusı mı ? evet.. NOKTA.. bu arada, senin canın kardeşin falan olmam da mantıken imkansız, senin yaşın kadar zamandır gitar çalıyorum.. Türkiyede çalarken beni ağlatacak adam da (ne yazık ki) görmedim.. güle güle..