Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Nurkan Renda Gitar Semineri @ MMA Konser Salonu - Elmadağ - İstanbul

  • groove • 30 Temmuz 2006 00:00 • #621736
    Türkiye hep böyle değil mi. birileri bişiler yapar diğerleri de konuşur "20 yıldır tarlam var benim" diye. bişi ekmeden biçmeden satmadan, uğraşmadan. Keşke herkes bu adam gibi böyle seminerler verse oturup anlatsa millete ne nedir ne değildir diye.
    istediğimiz herkes istediğimiz birilerinin gitasrsiti olamıyo. ben çok isterdim alex scolnick metallica da çalsın die. Nurkan Renda da nil ile çalıyo şimdi oturup niye ağlayayım. Ben daha beter durumlarda da çaldım. Benden çok daha beter durumlarda olanlardan acaip şeyler öğrendim. Ya da neden bu kadar önemseniyo? siz beni ciddiye almayın onu alın ne demek... nedirki şimdi bu? yaparsın albümü canavar gibi, bi ismin olur sektörün içinde gerçekten yer edinmek için didinirsin bi gün seni de ciddiye alırlar. (buysa durum) yoksa her laf afaki oluyo. umarım hakettiğin ilgiyi ve değeri görürsün, ama bu şekilde zor. Birini beğenmeyebilirsin. Ama gelip de herkesin okuduğu bir yerde "onun bunun gitaristi" demeye getirip aşağılamaya çalışmak hoş bir durum değil. Vermesin mi seminer masterını yapmış o kadar sene emek vermiş doktoraya uğraşıyo. Adı "Steve Vai" değil diye vermesin mi. Karınca kararınca varsa bildiği bir şeyler paylaşır. İyi bir insan olduğu da söylenir. Herkes kendi işine müziğine baksın. Üretin tebrik edelim gurur duyalım.
Bu konunun tüm mesajları