Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Nurkan Renda Gitar Semineri @ MMA Konser Salonu - Elmadağ - İstanbul

  • barrios • 30 Temmuz 2006 00:00 • #621739
    ya iyi güzel de, benim (ya da başkalarının ) böyle insanlardan daha kaliteli şeyler yapmalarını beklemek, (ve en önemlisi daha ilkeli olmalarını istemek) gibi bir hakkımız olamaz mı ? ayrıca niye (nedense) benden bir şeyler yapmam falan beklenmiş ? arkadaşlardan biri aşağıda "yaparsın bir gün albüm.. " falan diyor.. niye ben ??? bunu asıl beklememiz gereken nurkan renda gibi adamlar işte.. bunu da garaj da söylemeyeceksem ve garaj üyeleri söylemeyecekse başka kim söyleyecek ? neden kişisel bir şey yazmışım gibi olay başka mecraya çekilmeye çalışılıyor ? benim söylediğim (biraz alaycı bir tavırla da olsa) şudur: böyle bir müzisyenin nil karaibrahimgile çalması ayıptır, yazıktır.. en önemlisi de, bu müzisyenin kartvizitidir, peşinden her yere gelir.. sertap erener, demir demirkan, nil karaibrahimgil!!! bu listede bir abukluk yok mu ? şarkı söylemekten aciz, her hecede detone olan ve üstelik bunu bir tarz falan zannedebilecek kadar aciz bir "şarkıcı"nın gitarcısı olmak böyle bir müzisyen için eleştirilecek bir şey olamaz mı ? daha önce de söyledim, anlamayan için tekrar söylüyorum: istediğine çalmak bir özgürlük ise, bunu eleştirmek de öyledir.. ben ve benim gibi insanlar için nurkan renda pekala nil karainrahimglin gitarcısı etiketini de taşıyacaktır..benim bütün söylediğim budur..daha fazla bir şey yazmak istemiyorum buraya, yoruldum..
Bu konunun tüm mesajları