Hey allahım. Sırf şu haberden dolayı garaja dödüm bu kadar süre sonra da yorum yazıyorum. Kompleks sahibi insanlar iki rekat sussunlar da kendileri için iyi bir şey yapıp ya aynaya baksınlar ya da narsist duygularını biraz bastırabilirlerse gelsinler şu etkinliğe de "iki adım ileri gidebilme" adında bir ihtimalin izini sürsünler. Zira Nurkan Renda, şu abuk subuk tavırlara rağmen sizinle bilgisini paylaşacak kadar da geniş bir insandır. Gitaristliğinden söz etmeye bilmem gerek var mı?..