İşte budur beah..helal sana bekçi amcaa :)..bende ne zamandır bu garajda Müslüm Gürses şu tarihte şurada sahne alacak diye bir haber bekliyordum..Kendini değiştirdiği gibi dinleyenlerinide değiştirmeyi hedefleyen,bir zamanlar "batsın bu dünya" diyen gençleri şimdilerde "hayat varmış beah" dedirten bir kişilik..MÜSLÜM GÜRSES saygı duymak lazım..