Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Müslüm Gürses & Duman @ Açık Hava Tiyatrosu - Harbiye - İstanbul

  • killing us • 25 Temmuz 2006 00:00 • #621774
    yuh, oha, çüş, deve!
  • _- • 25 Temmuz 2006 00:00 • #621775
    bu mütiş organizasyonu kaçrcaam için öööle üzgünmki anlatamam aklıma geldikçe kusucam ve hep kusarak bu konseri hatırlicam.. :S
  • nilya_ • 25 Temmuz 2006 00:00 • #621776
    merakla beklenen konser!!!
    büyük ihtimalle duman severler doldurur konseri jiletçiler para verip gitmez oralara.....
  • P_E_N_A • 26 Temmuz 2006 00:00 • #621777
    şaka ???? 112 -45 - 40 ????

    112 rakamı tek bişey için lazım bu konsere !! jiletçiler için ambulans ambulanssss !!
  • P_E_N_A • 26 Temmuz 2006 00:00 • #621778
    bi de aşırı dozdan komaya girenler içün...
  • Ertuqrul • 26 Temmuz 2006 00:00 • #621779
    Laughing Of Loud...
  • starclassic • 26 Temmuz 2006 00:00 • #621780
    sahnede olucam müslümde :) provalar başladı :) hehe sponsor rızla :p
  • isom14 • 26 Temmuz 2006 00:00 • #621782
    süper olcak ama bilet fiyatlari biraz pahali mi ne ! :)
  • Malbora • 26 Temmuz 2006 00:00 • #621783
    İşte budur beah..helal sana bekçi amcaa :)..bende ne zamandır bu garajda Müslüm Gürses şu tarihte şurada sahne alacak diye bir haber bekliyordum..Kendini değiştirdiği gibi dinleyenlerinide değiştirmeyi hedefleyen,bir zamanlar "batsın bu dünya" diyen gençleri şimdilerde "hayat varmış beah" dedirten bir kişilik..MÜSLÜM GÜRSES saygı duymak lazım..
  • Malbora • 26 Temmuz 2006 00:00 • #621784
    merakla beklenen konser!!!
    büyük ihtimalle duman severler doldurur konseri jiletçiler para verip gitmez oralara..... "bu yorumu yazan arkadaş sorarım sana :jiletçilere fakir demek istiyorsun galiba hatta galibası fazla öyle diyorsun..peki fakirlerin tek hatasının kendilerini zengin gibi göstermeye çalışıp gereksiz savurganlık yaptıklarınıda biliyormuydun..? Kaan'da nasıl bir gırtlak bir ses var hala anlamış değilim..sanki yediği bir şey boğazına takılmış gibi şarkı söylemeye çalışıyor..ama Müslüm Baba öylemi..¿ Adamda tam brütal vokal sesi var ..Rock'ı dünyaya yayacak tek grup vardı oda Kurban.Şimdi o da yok Yürü beah Müslüm Gürses.."