Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Müslüm Gürses & Duman @ Açık Hava Tiyatrosu - Harbiye - İstanbul

  • ManOwaR • 31 Temmuz 2006 00:00 • #621822
    güzel ülkemin güzel insanları.. :)
  • orfi666 • 31 Temmuz 2006 00:00 • #621823
    ilkerist kardeş

    bu olaylara sadece gülüyorum. sadece duman değil bunu yapan dön evine şarkısıyla ogün,buradan göçerkeni yapan şebnem,sebepsiz savaş la özlem tekin. üstelik bizim severek dinlediğimiz sanatçılar bunlar işin üzücü olan kısmı da bu. ama işte günümüzde insanlar düşüncelerini para uğruna satabiliyorlar ya da o düşünceleri sadece popülerlik için savunuyorlar şarkılarında..:(
  • komandante • 31 Temmuz 2006 00:00 • #621825
    abicim Müslüm baba tv de çıktığında sesini kapatıp seyrediyorum
    buradada öyle bir fırsatım olurmu ? Kaan abi sen korku filmlerindeki adamlara benziyosun git abi hollwooda orda takıl biraz
  • nothing_suice • 31 Temmuz 2006 00:00 • #621826
    sanki rock'n coke nedir bu fiyat ya ayrıca rock'n coke da da duman var.en azından içine oturmaz insanların çok saçma bi konser
  • WİLD • 15 Ağustos 2006 00:00 • #621827
    ya ama duman nasıl yaparsın bunu yaa inanmıyorum umarım bu bir şakadır
  • queenmania • 17 Ağustos 2006 00:00 • #621828
    Yav birlikte sadece bir tane şarkı söylüyorlar o kadar.İlk Müslüm Baba çıkıyor şarkılarını seslendiriyor sonra Duman grubu da çıkıyor ve ikisi birlikte bir tane şarkı söyleyip Müslüm Baba sahneden ayrılıyor Duman devam ediyor konsere...Pek ortak bir konser olmadı açıkçası...
  • pissicik • 17 Ağustos 2006 00:00 • #621829
    Müslüm Baba'nın Duman'ın alt grubu gibi sahne aldığı konser..
  • nazmiyyeaah • 17 Ağustos 2006 00:00 • #621830
    ya aynı **kun laciverti. neden bu kadar takıyosunuzki kafanıza :))
    ikisi de kafa çekme işi yapıyor.
    dumanın sesi gür, müslümün kafa dumanlı.
    ikisi de farklı tınıda ama aynı işi yapıyo o kadar.
    bunu anlamayanlara yuh olsun yahu.

    yıllaar önce özlem tekin okan bayülgenin programında aynen şunu demişti :

    müslüm gürses en baba rockçıdır.
  • giothin • 18 Ağustos 2006 00:00 • #621832
    valla hernekadar beraber söyleyeceklerini zannetip gitsemde yinede kötü değildi beraber tek olmadı yarı söylediler müslüm gürses çok tatlı ya konuşmaları çok güldüm =)) dumanın akustik performansı muhteşemdi hele köprüaltı süperdi yani konser baştan sona harikaydı iyiki gitmişim açık havada ohh böölepöfür pöfür=))
  • drummer_20 • 18 Ağustos 2006 00:00 • #621833
    keske turneye cıksalar...