-
güzel ülkemin güzel insanları.. :)
-
ilkerist kardeş
bu olaylara sadece gülüyorum. sadece duman değil bunu yapan dön evine şarkısıyla ogün,buradan göçerkeni yapan şebnem,sebepsiz savaş la özlem tekin. üstelik bizim severek dinlediğimiz sanatçılar bunlar işin üzücü olan kısmı da bu. ama işte günümüzde insanlar düşüncelerini para uğruna satabiliyorlar ya da o düşünceleri sadece popülerlik için savunuyorlar şarkılarında..:(
-
abicim Müslüm baba tv de çıktığında sesini kapatıp seyrediyorum
buradada öyle bir fırsatım olurmu ? Kaan abi sen korku filmlerindeki adamlara benziyosun git abi hollwooda orda takıl biraz
-
sanki rock'n coke nedir bu fiyat ya ayrıca rock'n coke da da duman var.en azından içine oturmaz insanların çok saçma bi konser
-
ya ama duman nasıl yaparsın bunu yaa inanmıyorum umarım bu bir şakadır
-
Yav birlikte sadece bir tane şarkı söylüyorlar o kadar.İlk Müslüm Baba çıkıyor şarkılarını seslendiriyor sonra Duman grubu da çıkıyor ve ikisi birlikte bir tane şarkı söyleyip Müslüm Baba sahneden ayrılıyor Duman devam ediyor konsere...Pek ortak bir konser olmadı açıkçası...
-
Müslüm Baba'nın Duman'ın alt grubu gibi sahne aldığı konser..
-
ya aynı **kun laciverti. neden bu kadar takıyosunuzki kafanıza :))
ikisi de kafa çekme işi yapıyor.
dumanın sesi gür, müslümün kafa dumanlı.
ikisi de farklı tınıda ama aynı işi yapıyo o kadar.
bunu anlamayanlara yuh olsun yahu.
yıllaar önce özlem tekin okan bayülgenin programında aynen şunu demişti :
müslüm gürses en baba rockçıdır.
-
valla hernekadar beraber söyleyeceklerini zannetip gitsemde yinede kötü değildi beraber tek olmadı yarı söylediler müslüm gürses çok tatlı ya konuşmaları çok güldüm =)) dumanın akustik performansı muhteşemdi hele köprüaltı süperdi yani konser baştan sona harikaydı iyiki gitmişim açık havada ohh böölepöfür pöfür=))
-
keske turneye cıksalar...