Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Müslüm Gürses & Duman @ Açık Hava Tiyatrosu - Harbiye - İstanbul

  • Single_FACTOR • 27 Temmuz 2006 00:00 • #621799
    yaşasın OT & JILET kardeşliği !!!!
  • rocker_ant_boi • 28 Temmuz 2006 00:00 • #621801
    bunlar iyice zıvanadan çıkılar ya...bi de ibrahim t.ses i çağırsınlar tamamdır iş...ailecek gülüyoruz...yazık ettiler dumanım seni ya,duman ettiler seni ne diyeyim
  • jubei • 28 Temmuz 2006 00:00 • #621802
    duman ne lan!? hastasıyım müslüm gürses'in..şu ülkede "sanatçı" diye geçinen bir çok kişiden daha sanatçı o adam..yemişim dumanı..müslüm gürses için gidilir bu konsere..kesinlikle..

    çilesiz bir günüm olmadı gitti
    bilmedim ömrümün suçu ne usta
    allahın gücüne gider mi bilmem
    verdiği bu candan ben bıktım usta

    bu kötü yazıma kader diyorlar
    dertler zincirine vuruldum usta
    gittiğim bu yolun dönüşü yoktur
    hakkını helal et, el ver ah usta

    ya da şöyle bişiler var

    asıl küreklere ağır ağır çek
    uzak kıyılara götür sandalcı
    yalnızım bu yerde arayanım yok
    kimse bilmez gönül hatır sandalcı

    gönlüm küreklerin ardınca yürür
    yavaşlama durma enginlere sür
    ufkunda serildi koca bir ömür
    yaz sulara kürek kürek sandalcı

    gece ayaz ayaz çöktü bak aya
    bahtım perde perde döküldü suya
    kaderim elinde karşı kıyıya
    ister götür ister batır sandalcı
  • alpercan_ay • 28 Temmuz 2006 00:00 • #621803
    valla olmus beyler be tarzlarda yakın o ortama rakıdan baskası yakısma ıns. yenı rakı sponsor falan olmustur....
  • XSMetaL • 28 Temmuz 2006 00:00 • #621804
    noluyo bee ben korkmaya başladımm
  • linde_ • 28 Temmuz 2006 00:00 • #621805
    süper olur 2 kesh tozunu attırır harbiyenin :D
  • büyük_baba • 29 Temmuz 2006 00:00 • #621806
    güzel olcaktır farklı bir deneyim ama ordaki herkes duman olcaktır bayılmazsa kimse iyidir açık hava olmasına rağmen:)
  • rosel • 29 Temmuz 2006 00:00 • #621807
    tencere yuvarlanıp kapagını bulmustu...sımdıde tam oturacak ahanda gulme bolelerıne.......nelersın
  • ferhat • 30 Temmuz 2006 00:00 • #621808
    oh my god...
  • Crucify • 30 Temmuz 2006 00:00 • #621809
    dünyalar yetmez müslüme... müslüm yakında death metalede baslar... bence in flames falan anca keser müslümü duman yanında toz duman kalır...