-
yaşasın OT & JILET kardeşliği !!!!
-
bunlar iyice zıvanadan çıkılar ya...bi de ibrahim t.ses i çağırsınlar tamamdır iş...ailecek gülüyoruz...yazık ettiler dumanım seni ya,duman ettiler seni ne diyeyim
-
duman ne lan!? hastasıyım müslüm gürses'in..şu ülkede "sanatçı" diye geçinen bir çok kişiden daha sanatçı o adam..yemişim dumanı..müslüm gürses için gidilir bu konsere..kesinlikle..
çilesiz bir günüm olmadı gitti
bilmedim ömrümün suçu ne usta
allahın gücüne gider mi bilmem
verdiği bu candan ben bıktım usta
bu kötü yazıma kader diyorlar
dertler zincirine vuruldum usta
gittiğim bu yolun dönüşü yoktur
hakkını helal et, el ver ah usta
ya da şöyle bişiler var
asıl küreklere ağır ağır çek
uzak kıyılara götür sandalcı
yalnızım bu yerde arayanım yok
kimse bilmez gönül hatır sandalcı
gönlüm küreklerin ardınca yürür
yavaşlama durma enginlere sür
ufkunda serildi koca bir ömür
yaz sulara kürek kürek sandalcı
gece ayaz ayaz çöktü bak aya
bahtım perde perde döküldü suya
kaderim elinde karşı kıyıya
ister götür ister batır sandalcı
-
valla olmus beyler be tarzlarda yakın o ortama rakıdan baskası yakısma ıns. yenı rakı sponsor falan olmustur....
-
noluyo bee ben korkmaya başladımm
-
süper olur 2 kesh tozunu attırır harbiyenin :D
-
güzel olcaktır farklı bir deneyim ama ordaki herkes duman olcaktır bayılmazsa kimse iyidir açık hava olmasına rağmen:)
-
tencere yuvarlanıp kapagını bulmustu...sımdıde tam oturacak ahanda gulme bolelerıne.......nelersın
-
oh my god...
-
dünyalar yetmez müslüme... müslüm yakında death metalede baslar... bence in flames falan anca keser müslümü duman yanında toz duman kalır...