Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Müslüm Gürses & Duman @ Açık Hava Tiyatrosu - Harbiye - İstanbul

  • orfi666 • 30 Temmuz 2006 00:00 • #621811
    bir de eklemek istiyorum:
    duman özgürlüğün ülkesi şarkısıyla rock'n coke de sahne alıyo. işte bu hallere düştü....
  • whereismymind • 30 Temmuz 2006 00:00 • #621813
    çok fazla para. ayrıca dumanın eski çekiciliği yok.

    müslümün son cover albümü bence müthiş. onu dinlemeye gidilir :)
  • E-C-A • 30 Temmuz 2006 00:00 • #621814
    Duman'ın Kaan'ı ve Müslüm Gürses... Bence ikisi de aynı tarzda söylüyor, biri arabesk biri rock tek fark bu yani...Her ikisi de ayyaş bir rakı biri bira ikinci fark da bu bence... :-)
  • utkuuu • 30 Temmuz 2006 00:00 • #621815
    biri rakı biri bira değil biri rakı biri ot
  • lena avrıl • 30 Temmuz 2006 00:00 • #621816
    YETER ARTIK
    o ölsün bu ölsün demeyin
    elinizde değil
    zaten böyle önemli şeyler elinizde olsaydı önce beyninizi bir değiştirin derdim!
  • nostaljikgirl • 30 Temmuz 2006 00:00 • #621817
    Artık konsere gidenler kafayı bulup+hayattan bıkmış bir vaziyette+kolları jiletlenmiş şekilde gelirler hahaa :)))))))))))))))
  • gitardoktoru • 31 Temmuz 2006 00:00 • #621818
    steve vai ye 80 dedik whitesnake e 70 dedik... helel hoş olsun bu paralarada.. bu nedir yaaa 112 ytl rezillik ...kimsenin müzisyenliğine lafım yok ama bunlar çok gereksiz rakamlar...çookkk komik
  • GuiTaRiST_BRS • 31 Temmuz 2006 00:00 • #621819
    kesinlikle izlenir...müzikalite acısından değil...sahne acısından cok komik cok ilginc ve detone durumlar ortaya cıkacaktır...birde sigara yaparlar konserden önce...bence aralarında kavga cıkar ve birbirlerini döverler...yazık 112 ytl veren varsa bi kerede ben verem ona...ilginç bi ikileme :D
  • ilkerist • 31 Temmuz 2006 00:00 • #621820
    Güzel olur gibi geliyo ama bir felakette olabilir :) Merak ettim valla. Son kalan 112 milyonumla gideyim en iyisi:) Ya arkadaşlar o 112 milyon sazanlar için 45 - 40 - 35 - 30 - 25 Bu fiyatlar gayet iyi bence. Farklı bir konser olacak
  • ilkerist • 31 Temmuz 2006 00:00 • #621821
    Bu arada Duman'ı çok seven biri olarak, 112 milyondan daha önemli olan bişey var. Özgürlüğün Ülkesi parçasını yapıp Rock'n Coke fesitivalinde çıkmak daha bir ayıp bence. 112 milyonun yanında asıl bunu kınamalıyız. Haksızmıyım...