-
bir de eklemek istiyorum:
duman özgürlüğün ülkesi şarkısıyla rock'n coke de sahne alıyo. işte bu hallere düştü....
-
çok fazla para. ayrıca dumanın eski çekiciliği yok.
müslümün son cover albümü bence müthiş. onu dinlemeye gidilir :)
-
Duman'ın Kaan'ı ve Müslüm Gürses... Bence ikisi de aynı tarzda söylüyor, biri arabesk biri rock tek fark bu yani...Her ikisi de ayyaş bir rakı biri bira ikinci fark da bu bence... :-)
-
biri rakı biri bira değil biri rakı biri ot
-
YETER ARTIK
o ölsün bu ölsün demeyin
elinizde değil
zaten böyle önemli şeyler elinizde olsaydı önce beyninizi bir değiştirin derdim!
-
Artık konsere gidenler kafayı bulup+hayattan bıkmış bir vaziyette+kolları jiletlenmiş şekilde gelirler hahaa :)))))))))))))))
-
steve vai ye 80 dedik whitesnake e 70 dedik... helel hoş olsun bu paralarada.. bu nedir yaaa 112 ytl rezillik ...kimsenin müzisyenliğine lafım yok ama bunlar çok gereksiz rakamlar...çookkk komik
-
kesinlikle izlenir...müzikalite acısından değil...sahne acısından cok komik cok ilginc ve detone durumlar ortaya cıkacaktır...birde sigara yaparlar konserden önce...bence aralarında kavga cıkar ve birbirlerini döverler...yazık 112 ytl veren varsa bi kerede ben verem ona...ilginç bi ikileme :D
-
Güzel olur gibi geliyo ama bir felakette olabilir :) Merak ettim valla. Son kalan 112 milyonumla gideyim en iyisi:) Ya arkadaşlar o 112 milyon sazanlar için 45 - 40 - 35 - 30 - 25 Bu fiyatlar gayet iyi bence. Farklı bir konser olacak
-
Bu arada Duman'ı çok seven biri olarak, 112 milyondan daha önemli olan bişey var. Özgürlüğün Ülkesi parçasını yapıp Rock'n Coke fesitivalinde çıkmak daha bir ayıp bence. 112 milyonun yanında asıl bunu kınamalıyız. Haksızmıyım...