kesinlikle izlenir...müzikalite acısından değil...sahne acısından cok komik cok ilginc ve detone durumlar ortaya cıkacaktır...birde sigara yaparlar konserden önce...bence aralarında kavga cıkar ve birbirlerini döverler...yazık 112 ytl veren varsa bi kerede ben verem ona...ilginç bi ikileme :D