Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Müslüm Gürses & Duman @ Açık Hava Tiyatrosu - Harbiye - İstanbul

  • Magl0r • 26 Temmuz 2006 00:00 • #621785
    müslüm bence dumana solist olsun...hem ilginç bi olay olur çok satarlar ve ikisi de çok satmak için aptal saptal girişimlere kalkışmak zorunda kalmaz...hem 2si de aynı tarz iyi anlaşırlar...yazımı müslüm "baba"nın o muhteşem gafıyla bitiriyorum:

    durum: müslüm gürseks teoman denen denyonun paramparça adlı şarkısını albümüne koymuştur ve bunn hemen akabinde bir halk konseri vermektedir...seyirci konserde çalan paramparça adlı şarkıya hep bi ağızdan eşlik etmektedir şarkı biter ve müslüm baba:

    "yauuvvv albüm çıkalı daha 2gün oldu ne zaman ezberlediniz bu şarkıyı?"...

    işte öyle salak bi enstantane...
  • mert89 • 26 Temmuz 2006 00:00 • #621787
    izlenesesi gereken tat verecek aktivite..cok kotu bisey de olabilir cok leziz biseyde...
  • drumsrock • 26 Temmuz 2006 00:00 • #621789
    oyyy ..bu nası güzel bi haberdi yaa..

    son pişmanlık neye yarar..
  • romeoo • 26 Temmuz 2006 00:00 • #621791
    başımıza taş yağcak ,yağmurlar sarmıyor artık ..........
  • su kurbagası • 26 Temmuz 2006 00:00 • #621792
    müslüm iyidir ya

    Yaktın sevgi denen duygularımı
    Yıktın dağlar gibi umutlarımı
    Çaldın bu günümü yarınlarımı
    Gel canımıda al acımıyorsan :)
  • Cursed_Zephyr • 27 Temmuz 2006 00:00 • #621794
    bu müslüm baba,rock,cover derken aldı başını gidiyor..hadi hayırlısı.
  • ginevra • 27 Temmuz 2006 00:00 • #621795
    bu nasıl birşey olur acaba??
    cümbür cemaat intihar ederiz heralde gidersek..
    ama gitmezsem pişman olurum gibi geliyor:P
  • KöLe_kRaL • 27 Temmuz 2006 00:00 • #621796
    Helal be malbora kardeş :D .Sana tam olarak MÜSLÜM GÜRSES konusunda katılamasamda,Kurban hakkında böyle yorum yapan adam gördüğüm zaman dayanamıyorum.Kurban adına ben sana çok teşekkür ederim.Doğru düzgün rock yapan tek gruptu KURBAN ama dağıldılar lanet olsun :(
  • qualgeist • 27 Temmuz 2006 00:00 • #621797
    müslüm gürses alem adam valla.insanları şaşırtmakta üstüne yok.ilginç bi konser olur gibime geliyor.bence dumanın şarkılarını onlardan daha iyi bile seslendirebilir:)kolay gelsin diyorum kendilerine...
  • Trouble • 27 Temmuz 2006 00:00 • #621798
    İlginç bi konsept oluşturmaya çalışmışlar ama ne kadar başarılı olacaklar tartışılır :)) Duman ile Müslüm tayfası iyice bi kaynaşır yannlışlıkla Müslüm tayfası Duman tayfasından bi kaç kişiyi jiletle falan hacamat etse ertesi gün basının 3.sayfa haberlerine çıksalar kozmopolit konser faciası diye :)))herikisinide dinlerim Müslümde Dumanda ama aynı sahne olayı olmaz bence ya kulvarlar farklı neyin sentezini yapıyorlar anlamıyorum :))ama tabi eğlencelik şeylerde olabilir ne biliyim mesela Müslümün hitlerinden "esrarlı gözler"Duman featruing yapsa beraber şöyle bir okusalar ne güzel olurdu :))))tabi gidecek arkadaşlara iyi eğlenceler diliyorum...