müslüm bence dumana solist olsun...hem ilginç bi olay olur çok satarlar ve ikisi de çok satmak için aptal saptal girişimlere kalkışmak zorunda kalmaz...hem 2si de aynı tarz iyi anlaşırlar...yazımı müslüm "baba"nın o muhteşem gafıyla bitiriyorum:
durum: müslüm gürseks teoman denen denyonun paramparça adlı şarkısını albümüne koymuştur ve bunn hemen akabinde bir halk konseri vermektedir...seyirci konserde çalan paramparça adlı şarkıya hep bi ağızdan eşlik etmektedir şarkı biter ve müslüm baba:
"yauuvvv albüm çıkalı daha 2gün oldu ne zaman ezberlediniz bu şarkıyı?"...