-
bu da nesi???
-
arabesk zaten ikisi de güzel olur
rakı servisi de yaparlar çiğ köfteyle yeriz mutlu mesut oluruz
-
abi budur işte ya ben ne zamandır bunu bekliyorum :)
-
al di meola bile nerelerden gelip sadece 80 lira alıyor..anlayamadım olayı
-
ahahahhahaahhahaah
çok merak ediyorum yaa
-
bu konserde yaş sınırı var mı biliyor musunz?
-
duman sonunda özünü buldu en azından tarzı belli iğrenç olsada tabi
müslüm gürsesle harika grup olurlar zaten kaanın sesi müslümden beter birbirlerinin seslerini örte örte gidenleri keriz yerine korlar artık..
-
harbiyede yaş sınrı olmaz diye biliyorum
-
ovv jıletı vs hazırlıyım sımdıden guzel olacak eglencelı olacak ama ne bılıyım sımdı ıclenırım muslum baba paramparcayı soylerse :(
-
aman negüzel...birbirlerinin şarkılarını söylerken hiç zorlanmayacaklar ! dinleyicileri çeşitlenecek !