bu olaylara sadece gülüyorum. sadece duman değil bunu yapan dön evine şarkısıyla ogün,buradan göçerkeni yapan şebnem,sebepsiz savaş la özlem tekin. üstelik bizim severek dinlediğimiz sanatçılar bunlar işin üzücü olan kısmı da bu. ama işte günümüzde insanlar düşüncelerini para uğruna satabiliyorlar ya da o düşünceleri sadece popülerlik için savunuyorlar şarkılarında..:(