valla hernekadar beraber söyleyeceklerini zannetip gitsemde yinede kötü değildi beraber tek olmadı yarı söylediler müslüm gürses çok tatlı ya konuşmaları çok güldüm =)) dumanın akustik performansı muhteşemdi hele köprüaltı süperdi yani konser baştan sona harikaydı iyiki gitmişim açık havada ohh böölepöfür pöfür=))