merakla beklenen konser!!!
büyük ihtimalle duman severler doldurur konseri jiletçiler para verip gitmez oralara..... "bu yorumu yazan arkadaş sorarım sana :jiletçilere fakir demek istiyorsun galiba hatta galibası fazla öyle diyorsun..peki fakirlerin tek hatasının kendilerini zengin gibi göstermeye çalışıp gereksiz savurganlık yaptıklarınıda biliyormuydun..? Kaan'da nasıl bir gırtlak bir ses var hala anlamış değilim..sanki yediği bir şey boğazına takılmış gibi şarkı söylemeye çalışıyor..ama Müslüm Baba öylemi..¿ Adamda tam brütal vokal sesi var ..Rock'ı dünyaya yayacak tek grup vardı oda Kurban.Şimdi o da yok Yürü beah Müslüm Gürses.."