aklıma metallicanın senfoniyle yaptığı konser geldi nothing else mattersi söylerken şarkı bitimin de james amca kimseye çaktırmadan oturduğu yerden kalkıp gitti kirk amca hala çalıyodu terbiyesizce geldi:)) şebnem abla şarkısı bitince çaktırmadan kalkıcak mı metin bey gitaristti noldu buna yaa nereye gitti hem ben niye çalıyorum banane yaa diyecek mi mrk ediyorum...