Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Şebnem Ferah & Senfoni Orkestrası @ Açık Hava Tiyatrosu - Harbiye - İstanbul

  • MartyFriedman • 26 Temmuz 2006 00:00 • #621844
    umarız bu konserin dvd si veya bir albüm olarak kaydı çıkar...
  • Green alien • 26 Temmuz 2006 00:00 • #621845
    yakın bi zamanda konser kayıtlarını albüm olarak çıkaracak şebnem ya merak etmeyin.dört gözle bekliyorum bende :) eminim mükemmel ötesi olacaktır her şebnem konseri gibi:D
  • Magl0r • 26 Temmuz 2006 00:00 • #621846
    bu bilet fiyatlarında ilk rakamdan sonra virgül (,) atmayı unutmuşlar bence şakacılar:)

    40ytl'ye W.A.S.P. izlicektik yahu daha geçenlerde iptal olmasaydı...nedir bu fiyatlar?112 nedir hele?o bileti alana şebnem ferahla 1haftalık kanarya adaları tatili mi vercekler?
  • yesil • 26 Temmuz 2006 00:00 • #621847
    çok ilginç bişi olucağı kesin
    bi dvd nin vakti geldi ama bu konser o konser olmamalı..
  • romeoo • 26 Temmuz 2006 00:00 • #621848
    aklıma metallicanın senfoniyle yaptığı konser geldi nothing else mattersi söylerken şarkı bitimin de james amca kimseye çaktırmadan oturduğu yerden kalkıp gitti kirk amca hala çalıyodu terbiyesizce geldi:)) şebnem abla şarkısı bitince çaktırmadan kalkıcak mı metin bey gitaristti noldu buna yaa nereye gitti hem ben niye çalıyorum banane yaa diyecek mi mrk ediyorum...
  • rezidüel • 27 Temmuz 2006 00:00 • #621849
    Pahalı ama ben bunu kaçırmam.. Konser performansı zaten iyi..Şimdi bi de senfoni oldumu tadından yenmez
  • DiMpLe • 28 Temmuz 2006 00:00 • #621850
    gitmezsem şerefsizim.
  • VaToZ • 28 Temmuz 2006 00:00 • #621852
    bencede dvd çok çok iyi olur...
  • w-butterfly • 29 Temmuz 2006 00:00 • #621853
    keşke sertap erenerde bu organizasyonda olsaydı süpeeer olurdu....
  • Metallic Black • 29 Temmuz 2006 00:00 • #621854
    senfoni denince aklıma hep Metallica'nın 99'da senfoni orkestrasıyla verdiği konser geliyor, onun kadar mükemmelini yapabilecek olan var mı acaba?