Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Şebnem Ferah & Senfoni Orkestrası @ Açık Hava Tiyatrosu - Harbiye - İstanbul

  • gonzi • 16 Ağustos 2006 00:00 • #621875
    muhtesem bi konserdi.. senfoniden biri olarak sunu diyebilirim, o kadar insana caldım, bu kadar guzel bi performans gormedim.. ne provalarda, nede sahnede.. gelmeyenler cok sey kacırdı bence.. :)
  • şebokolik_ • 16 Ağustos 2006 00:00 • #621876
    bencede cok güzel bi konser olcaktır!!ve oldu ama ben gidemedim!!arkadasım arayıp bütün konseri dinlettii:((cok güzeldi yaaa:(
  • FUEGO • 16 Ağustos 2006 00:00 • #621877
    valla arkadaşım güzel bi konser değildi açıkçası...
  • FUEGO • 16 Ağustos 2006 00:00 • #621878
    olağanüstüydü...
  • FUEGO • 16 Ağustos 2006 00:00 • #621879
    hatta konserin sonlarına doğru arkadaşlarla bi karar aldık e konser sonrası hiç yorum yapmadık...

    çünkü yorum yapılamayacak kadar harika bi konserdi...
  • rezidüel • 18 Ağustos 2006 00:00 • #621880
    Demekki ülkemizde yerel sanatçılarımızdan böyle konserler görmek de nasip olacakmış..Müzik nasıl yapılır hatırladım..Ve de çok sevindim Türkiye'den de böyle şeyler çıkabildiği için..
  • ilkerist • 18 Ağustos 2006 00:00 • #621881
    Çok güzel bir konserdi. valla iyi ki gitmişim. Helal olsun Şebo'ya. Performansı süperdi...
  • eva_seboist • 20 Ağustos 2006 00:00 • #621882
    gidemediiiiiiiiim :'(
  • iussy • 21 Ağustos 2006 00:00 • #621883
    Derim ki ben, nacizane bir Sebnem Ferah tarafindan yapilan muzigi seven kisi olarak; ISTE BUDUR!!!
    Insanin kulaginin pasinin silinmesi, keyfinin arsialaya ermesi, ertesi gunun is gunu olmasindan dahi hosnutsuzluk hissetmemesi..
    Sebnem'in konser albumu yapmasina iliskin fikrim, istegim, arzum bu konser sayesinde bir kez daha pekisti.. Ne denilebilir ki;
    HEPINIZIN ELLERINE, YUREKLERINE, SES TELLERINE SAGLIK!!!
  • elaine • 27 Ağustos 2006 00:00 • #621884
    çok çok çok güzeldi.