Derim ki ben, nacizane bir Sebnem Ferah tarafindan yapilan muzigi seven kisi olarak; ISTE BUDUR!!!
Insanin kulaginin pasinin silinmesi, keyfinin arsialaya ermesi, ertesi gunun is gunu olmasindan dahi hosnutsuzluk hissetmemesi..
Sebnem'in konser albumu yapmasina iliskin fikrim, istegim, arzum bu konser sayesinde bir kez daha pekisti.. Ne denilebilir ki;
HEPINIZIN ELLERINE, YUREKLERINE, SES TELLERINE SAGLIK!!!