Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Şebnem Ferah & Senfoni Orkestrası @ Açık Hava Tiyatrosu - Harbiye - İstanbul

  • whereismymind • 30 Temmuz 2006 00:00 • #621855
    yok devenin bale pabucu. ne bunlar ya azdı bunlar. gerek duman gerek şebo gerek mor berisi. en ucuz 30 ytl. nerde sanıyorlar kendilerini. 112 ytl ye şebo biletimi olur. guns n roses bile 85 e gelirken...
  • carp_goth • 30 Temmuz 2006 00:00 • #621856
    Ulan bu paraya şebnem ferah haa!! Artık organizatör şerefsizleri milleti nasıl söğüşleyeceklerini şaşırdılar.Bu kadar da olmaz şebnemi severim ama blind guardian 50 milyona gelirken şebo kimki bu kadar para alsın.Aklını peynir ekmekle yemiş bu zerzevatlar.Birazcık insanlıktan nasibini almamış bu kadar şerefsiz insanların bulunduğu bu ülkede yapılanlar bize reva .Tepkisiz bir koyun topluluğunda başımıza gelecek herolayı hakediyoruz...
  • Nathaniel • 30 Temmuz 2006 00:00 • #621857
    O fiyatlar ne öyle şebnem i eve mi götürüyoruz konser sonrası?
  • lena avrıl • 30 Temmuz 2006 00:00 • #621858
    şebnem 112 milyon mu ediyor siz de abarttınız aranızdan 500 dolara kadar veren olur şebo için:))
  • arsenik • 30 Temmuz 2006 00:00 • #621859
    vöh!
    çok pahalı
    gastede görünce ağzımın suları akmıştı istanbul hayalleri kurmaya başlamıştım ama hakkatten vöh!
  • ferhat • 31 Temmuz 2006 00:00 • #621860
    Günümüz Türkiyesinde; 500 ytl' ye sabahtan akşama kadar haftanın 6 günü, eşşek gibi çalışan bir TC vatandaşı olarak;organizatörlere ve Şebnem Ferah hanımefendiye teşekkürlerimi sunuyorum. Bilmem anlatabildim mi?...

    (Anlayana sizvrisinek saz ,anlamayana davul zurna azzz...)
  • BucHo • 31 Temmuz 2006 00:00 • #621861
    dvd olucaksa bu konser olmalı.her zaman senfoniyle konser olmaz...
  • TUAREG_75 • 31 Temmuz 2006 00:00 • #621862
    jamesin orda cisi gelmisti o yüzden gitti.
  • ilkerist • 31 Temmuz 2006 00:00 • #621863
    Arkadaşlar sadece 112 YTL'mi yazıyor? 35 - 28 Bu fiyatlar gayet iyi. En pahalısını mı almak zorundayız. Bu konser için de 30-40 iyidir ama malesef çoğumuzda bir konsere o kadar para verecek durum yok. Ben dahil. Ama kasıp verecem o parayı. O gün doğumgünüm. Kendime hediye almış olacam :)
  • ArShAf • 31 Temmuz 2006 00:00 • #621864
    abii bu laflarıda ezbeere söeylemeyin bence fiyatlar gayet normla çünkü senfoni orkestrasınla birlikte cıkıyor şebo yanii klasik müzik icra eden insanlar gercekten konsrelerden ciddi paralar alıyorlar zaten admaların işi sadece konser sağda solda programda yapmıyolar sonucta o yüzden fiyatlar makul bile...