abii bu laflarıda ezbeere söeylemeyin bence fiyatlar gayet normla çünkü senfoni orkestrasınla birlikte cıkıyor şebo yanii klasik müzik icra eden insanlar gercekten konsrelerden ciddi paralar alıyorlar zaten admaların işi sadece konser sağda solda programda yapmıyolar sonucta o yüzden fiyatlar makul bile...