Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Şebnem Ferah & Senfoni Orkestrası @ Açık Hava Tiyatrosu - Harbiye - İstanbul

  • ManOwaR • 31 Temmuz 2006 00:00 • #621865
    Bi şebnemin senfonisi eksikti oda tamam oldu
  • yesil • 31 Temmuz 2006 00:00 • #621866
    bakıyorum da millet şebnem ferah'ı suçlamaya başlamış.
    benim de elime senfoniyle konser verme olanağı geçse şartlar ne olursa olsun düşünmezdim heralde ki o da öyle yapmış.çok iyibi performans olacağından da eminim.gitmeyi düşünenler de ordaki makul fiyatlardan birini seçer.
    unutmayın ki konser sadece sizin için organize edilmedi. o taktığınız 112 ytl yi de verebilecek bir sürü insan varken gitmeyi düşünmeyenler hatta sırf kıllık olsun diye yorum yapanlar sussa daha iyi olur..
  • AnneKe17 • 1 Ağustos 2006 00:00 • #621867
    Müziğe, müzisyene ve dinleyici kitlesine karşı bu saygısızca yazılmış mesajların hepsini ve yazarlarını kınıyorum...

    Dinlemeyen, beğenmeyen, işine gelmeyen gitmesin, daha iyisini sıkıyosa kendisi yapsın da ondan sonra konuşsun..

    Biraz yapıcı olalım...

    Ben şahsen çok iyi bir performans olacağına eminim...

    Biraz da empati yeteneğinizi kullanalım lütfen...
  • Zilunath • 1 Ağustos 2006 00:00 • #621868
    orkestranın ne anlama geldiğini bilmeyen arkadaşlara ithafen ;
    ç
    eşitli çalgılardan oluşan bir müzik topluluğudur ve 17. yüzyıl dolaylarında ortaya çıkmış. o dönemlerde sanat, saray ahalisinin tekelinde olduğundan kısıtlı bir kitleye hitap ederlerdi. zamanla gelişmiş, halka kadar inmiş, bünyesindeki müzisyenler artmış ve şu anki haline gelmiştir. sayıları zaman zaman yüz (100)'ün üstüne çıkan bu müzisyenler ordusunu kontrol etmesi, yönlendirmesi için bir de maestro/orkestra şefi vardır. senfoni orkestrası, filarmoni orkestrası, oda orkestrası gibi çeşitleri de bulunmaktadır.


    bunun üzerine 112 milyon çok diyorsanız... hatta ve hatta 30 40 milyonluk seçeneklerde varken gidilmez diyorsanız.seçiminizdir der geçerim artık.
  • 4SpeedKillHate • 1 Ağustos 2006 00:00 • #621869
    senfoni denince aklıma hep Metallica'nın 99'da senfoni orkestrasıyla verdiği konser geliyor, onun kadar mükemmelini yapabilecek olan var mı acaba?
    29 Temmuz 2006 Cumartesi | Yazan: Metallic Black


    arkadaşım sen uyuyosun galiba. KISS 2003 yılında 30. yılları şerefine avustralyada melbourne senfoni orkestrasıyla bi konser verdi. seyirci S&M den 3 kat daha fazlaydı. sahne şovları inanılmazdı Kissin üstüne sahne şovu yapan grup tanımıyorum zaten. ayrıca tüm senfoni orkestrası üyelerinin yüzünde kiss makyajı vardı.. araştırmadan etmeden yazıyosunuz. biliyosan konuş alim sansınlar,bilmiyosan susda adam sansınlar.atalarımızın en sevdiğim lafı..
  • pinarr • 3 Ağustos 2006 00:00 • #621870
    ben kesinlikle gidicem sadece 112 tl değilki 35 40 tl iyi bence.şebocum seni çok sefiomm
  • FUEGO • 6 Ağustos 2006 00:00 • #621871
    senfoni denince aklıma hep Metallica'nın 99'da senfoni orkestrasıyla verdiği konser geliyor, onun kadar mükemmelini yapabilecek olan var mı acaba?
    29 Temmuz 2006 Cumartesi | Yazan: Metallic Black


    arkadaşım sen uyuyosun galiba. KISS 2003 yılında 30. yılları şerefine avustralyada melbourne senfoni orkestrasıyla bi konser verdi. seyirci S&M den 3 kat daha fazlaydı. sahne şovları inanılmazdı Kissin üstüne sahne şovu yapan grup tanımıyorum zaten. ayrıca tüm senfoni orkestrası üyelerinin yüzünde kiss makyajı vardı.. araştırmadan etmeden yazıyosunuz. biliyosan konuş alim sansınlar,bilmiyosan susda adam sansınlar.atalarımızın en sevdiğim lafı..
    1 Ağustos 2006 Salı | Yazan: 4SpeedKillHate


    4SpeedKillHate;

    Valla helal olsun...Çok şey biliyomuşsun be...Alim misin nesin yaa...Kissin senfoniyle konserini herkes bilemez...

    Metallic Black;
    Ya kardeş sende şebodan metallica performansımı bekliyosun yoksa o konsere gittinde onu mu anlatmaya çalışıyosun anlayamadım...

    bırakın bu sidik yarıştırma olayını yaa...
  • cercey • 10 Ağustos 2006 00:00 • #621872
    112 ytl ye takıntı nedir abi ya gidersin 30 40 milyonada paşalar gibi izlersin ayrıca bu normal bi rock konseri değil ki senfoni orkestrasından bahsediyoruz arkadaşlar istanbulda olsaydım asla kacırmazdım bu muhteşem olayı aam dvdsi çıkarsa mutlaka alıcam
  • cercey • 10 Ağustos 2006 00:00 • #621873
    zaten artık gitmek isteniz bile acele etmeniz gerekiyo biletlerin yarısından fazlası tükenmiş.... bu da bazı arkadaşlarımıza kapak olsun özellikle şebnem ferah için o kadar para verilir mi diyenlere daha fazlası da verilir 45 kişilik senfoni 16 kişilik koro ...... obizim biricik şebomuzdur ve onu asla hiç bi ortamda yalnız bırakmayız gitmek istemeyen gitmesin ama dilini de tutmayı bilsin.......
  • jeanluc • 11 Ağustos 2006 00:00 • #621874
    :D
    çok güzel bir konser olacak arkadaşlar.
    gerek bizim açımızdan, gerekse şebnem ferah grubu açısından herşey pek keyifli.provalar gayet güzeldi..
    biletlerin pahalı olduğuna bakmayın.sahne üzerinde 70-80 kişilik bir ekip var.bu kadar kişiyi toplamak, organize bir iş yapmak ve güzel bir iş yapmak çok zor.ama ortaya çıkacak olan şeyi düşündüğünüzde o kadar da pahalı gelmeyebiliyor...