bakıyorum da millet şebnem ferah'ı suçlamaya başlamış.
benim de elime senfoniyle konser verme olanağı geçse şartlar ne olursa olsun düşünmezdim heralde ki o da öyle yapmış.çok iyibi performans olacağından da eminim.gitmeyi düşünenler de ordaki makul fiyatlardan birini seçer.
unutmayın ki konser sadece sizin için organize edilmedi. o taktığınız 112 ytl yi de verebilecek bir sürü insan varken gitmeyi düşünmeyenler hatta sırf kıllık olsun diye yorum yapanlar sussa daha iyi olur..