112 ytl ye takıntı nedir abi ya gidersin 30 40 milyonada paşalar gibi izlersin ayrıca bu normal bi rock konseri değil ki senfoni orkestrasından bahsediyoruz arkadaşlar istanbulda olsaydım asla kacırmazdım bu muhteşem olayı aam dvdsi çıkarsa mutlaka alıcam